Кличко витрачає на свої ролики по сто доларів, а Королевська і Яценюк - десятки тисяч

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Кличко витрачає на свої ролики по сто доларів, а Королевська і Яценюк - десятки тисяч

За словами експертів, у ролику Кличка монтаж потворний / youtube.com/UDARROVENKI

Як запевняють замовники роликів, до передвиборчої агітації їх відео на телеканалах не має жодного відношення

Політики, які мріють потрапити у Верховну раду сьомого скликання, вже достроково почали парламентську кампанію. За кілька місяців до її офіційного старту з екранів телевізорів і комп'ютерних моніторів на електорат обрушилися десятки промороликів політичних партій.

Як запевняють замовники роликів, до передвиборчої агітації це не має жодного відношення. Вона, за законом, почнеться тільки після реєстрації кандидатів-мажоритарників і партійних списків Центрвиборчкомом, тобто не раніше перших чисел серпня. А поки політики та громадянські активісти підвищують впізнаваність  власних брендів. "Фокус" з'ясував, кому це вдається найгірше і скільки потенційні депутати витрачають на "не-агитаційну" кампанію.

У ролику ВО "Свободи" "Обирай свободу!" (ролик коштує орієнтовно 2-5 тис. доларів) одягнені в лисячу жилетку і чорні шапки вокалісти гурту "Ріка життя" задаються питанням: чому "ми не ті і Україна не та?". Та ж проблема хвилює людей з чорними пов'язками на очах, які прозрівають після кількох появ у кадрі Олега Тягнибока і других активістів "Свободи". Висновок кліпу: щоб Україна стала "та", обирай Свободу заходу і сходу!".

"Кліп часів розквіту гурту "Аква Віта", був такий колектив у 90-ті. Одяг без смаку, убога міміка, сковані рухи – такий аналог провінційного КВК. А ці сумні очі дідуся… Зрозуміло, хотіли показати, як важко живеться старикам, але тоді незрозуміло, чому радіють виконавці у реперських шапочках", - зазначає експерт, продюсер студії TV Lab Олександр Хмиров.

Віталій Кличко у своєму ролику (120 доларів) "починає бій за Україну". З часів помаранчевої революції в кличка нібито є план зі зміни країни: звільнення політв'язнів, переатестація суддів, зменшення вдвічі єдиного соцвнеску, налогові канікули для малого бізнесу, боротьба з корупцією і т.п. За все це він має намір битися. Висновок кліпу: якщо кличко буде битися, він, скоріш за все, переможе.

"Ролик для глухонімих. Картинки зліпили з того, що було під рукою, а потім наклали музику і текст", - зазначив головний редактор PR-портала України Володимир Горковенко.

Ще в одному ролику Кличко "йде в політику, щоб змінити Україну" (120 доларів). Що робити, коли в світі не залишилося тих, кого ти ще не бив по обличчю. Відійти? Дивитися на все відсторонено? "Ні", - каже Кличко, змінюючи боксерські труси на стильний костюм, а ринг – на трибуну. Він йде в політики, щоб змінити країну і навчити інших боротися за перемогу. Висновок кліпу: перемоги без боротьби і Кличка не буває.

"Потворний монтаж і затягнутий сюжет: ринг, б'ють морди і раптом – натовп і великий відрізок виступу Віталія… Над кліпом, схоже, працював комп'ютерний відділ партії, вирішили зекономити", - заявив Горковенко.

Наталія Королевська у ролику "Україна - вперед!" (10-20 тис. доларів) озвучує перед однодумцями прості істини – вона хоче, щоб в країні цінували чесність, порядність і гідність, а не корупцію і зраду. Сюрпризом для публіки, за задумкою авторів, має стати те, що екс-бютівка знає, як цього домогтися. Висновок ролику: Україна – Вперед!

"Не обішлося без плагіату. Ющенко свого часу теж говорив "Вірю. Знаю. Можемо", але хто зараз це пам'ятає?", - прокоментував ролик глава агентства Bohush Communications Денис Богуш.

В іншому ролику "В мене є мрія" (15-20 тис. доларів) Королевська на фоні лаврських дзвіниць і Дніпра словами Мартина Лютера Кінга (в 1963 він виголосив промову I have a dream) ділиться своєю мрією – це квітуча Україна. Близькість екс-бютівки до народу підкреслює невибагливий сірий костюм, а зачіска перегукується зі сталевою "укладкою" Батьківщини-матері, на фоні якої виступає Королевська. Висновок той же: Україна – вперед.

"Автори явно переборщили з психотехнологіями: очі на пів екрану, неприродна, розтягнута мова. Нас хотіли ввести в транс? Не вийшло, тому в багатьох тепер теж є "мрія": ніколи більше не бачити і не чути Королевську", - зауважив Богуш.

"Ролик робили ті ж, хто трудився перед виборами з Сергієм Тігіпком. Вони не стали себе обтяжувати: той же сценарій, плани, фалічні символи – замість опор лінії електропередач – статуя Батьківщини-матері. Реклама вийшла чоловіча, а Королевська не дуже жіночна", - прокоментував ролик директор компанії стратегічного консалтингу Berta Communications Тарас Березовець.

У ролику об'єднаної опозиції "За Батьківщину" (від 20 тис. доларів) Арсеній Яценюк обіцяє гідність – кожному, справедливість – всім, чесність – владі. На фоні плаката з Тимошенко умовно перший фронтмен зі сцени стверджує, що перемога – в руках народу, а сама Юлія Тимошенко з білборда – що вони об'єдналися заради України. Висновок ролику: об'єднана опозиція краща за роз'єднану.

"Яценюк гарно грає, говорить коротко й чітко, є титри для глухих і звук для сліпих… Єдине, чого не вистачає, - слів Тимошенко: опозиція ж об'єднана, могли б щось взяти з її старих записів", - зауважив Горковенко.

Наступна публікація