Королевську запідозрили у намірі ввести людей у транс своїм роликом

Дата публікації
Королевську запідозрили у намірі ввести людей у транс своїм роликом

Експерти: автори ролику переборщили з психотехнологіями / youtube.com/nataliyakorolevska

Експерти з піару розкритикували ролики Віталія Кличка, Партії регіонів, Наталії Королевської.

На думку експертів з піару і політтехнологій політична реклама в Україні нерідко є скоростиглою і, м'яко кажучи, небездоганною. Ті, хто намагається потрапити у майбутню Верховну раду, запускають відеоролики, у яких можна знайти багато огріхів. Про це пише "Фокус".

Зокрема, експерти розкритикували ролик Віталія Кличка, який "починає бій за Україну". У ролику політик обіцяє звільнення політв'язнів, переатестацію суддів, зменшення вдвічі єдиного соцвнеску, налогові канікули для малого бізнесу, боротьбу з корупцією і т.п.

"Тут, як у Станіславського, - "Не вірю!". Всі гасла і цілі правильні, але це не Кличко. У поданні його електорату він інший - боєць, простий хлопець, але не професійний нудний політик. Потрібно бути ближче до народу і експлуатувати інший імідж", - вважає глава агентства Bohush Communications Денис Богуш.

Головний редактор PR-портала України Володимир Горковенко розкритикував інший ролик Кличка, де він "йде в політику, щоб змінити Україну".

"Потворний монтаж і затягнутий сюжет: ринг, б'ють морди і раптом – натовп і великий відрізок виступу Віталія… Над кліпом, схоже, працював комп'ютерний відділ партії, вирішили зекономити", - заявив Горковенко.

Ролик Партії регіонів під назвою "Руїну подолано", де згадується про наслідки влади "помаранчевих", теж не викликав в експерта захоплення.

"Не варто було влади нагадувати про минуле, а то ж багато хто, порівнявши, зрозуміє, що раніше бізнесу було простіше, хабарі - нижчі, а ціни так не кусалися. Руїна зараз тільки починається, і, зауважте, до цієї думки підштовхнула не опозиція", - зазначив Богуш.

Не сподобався експертам і ролик Наталі Королевської під назвою "В мене є мрія", де політик словами Мартина Лютера Кінга (в 1963 він виголосив промову I have a dream) ділиться своєю мрією – це квітуча Україна.

"Автори явно переборщили з психотехнологіями: очі на пів екрану, неприродна, розтягнута мова. Нас хотіли ввести в транс? Не вийшло, тому в багатьох тепер теж є "мрія": ніколи більше не бачити і не чути Королевську", - зауважив Богуш.

"Ролик робили ті ж, хто трудився перед виборами з Сергієм Тігіпком. Вони не стали себе обтяжувати: той же сценарій, плани, фалічні символи – замість опор лінії електропередач – статуя Батьківщини-матері. Реклама вийшла чоловіча, а Королевська не дуже жіночна", - прокоментував ролик директор компанії стратегічного консалтингу Berta Communications Тарас Березовець.

Наступна публікація