Прокуратура Нідерландів викрила Росію у брехні щодо катастрофи МН17

У відомстві спростували отримання від РФ даних з радарів.

Росія не надавала міжнародній слідчій групі дані з радарів щодо малайзійського Boeing-777, який летів рейсом МН17 і був збитий на Донбасі.

Про це заявив офіційний представник генпрокуратури Нідерландів Вім Де Браун в ефірі "Радіо ЄС – Європейська станція", пише "Європейська правда".

"Ні, ми досі нічого не отримували від РФ. Жодної інформації з цього приводу вони нам не давали", - наголосив він.

За словами Вім Де Брауна, у Нідерландах знають про нібито існування радарних даних лише з публікацій у ЗМІ та публічних виступів представників РФ.

Водночас він зазначив, що представники голландської прокуратури не збираються публічно спростовувати заяви представників МЗС РФ – "це вже справа МЗС Нідерландів".

ВідеоХто відповість за криваву катастрофу малайзійського Боїнга

Нагадаємо, раніше речник МЗС РФ Марія Захарова заявила, що за кілька днів до оприлюднення звіту слідчої групи щодо авіакатастрофи МН17, Росія нібито надала первинні данні з радарів, а експерти проігнорували цю інформацію.

Нагадаємо, авіакатастрофа Boeing 777 "Малайзійських авіаліній", який летів з Амстердама в Куала-Лумпур, сталася 17 липня 2014 року біля населеного пункту Грабове Донецької області. Жертвами падіння літака стали 298 осіб, серед яких 15 членів екіпажу.

14 липня Малайзія внесла до Ради Безпеки ООН проект резолюції про створення міжнародного трибуналу з розслідування падіння Boeing 777 над Донбасом. Цю ідею підтримали також Нідерланди, Україна, Австралія і Бельгія. У Кремлі ж визнали цей крок передчасним і заблокували документ.

13 жовтня 2015 року Рада Безпеки Нідерландів оприлюднила власний звіт по авіакатастрофі пасажирського лайнера Boeing 777 "Малайзійських авіаліній". Згідно з документом, літак був уражений частинами ракети 9N314M, випущеної з ПЗРК "Бук"; було встановлено, що вихідна точка запуску розташована на території близько 320 квадратних кілометрів на території східної України; Україна не дала адекватної оцінки ризику для цивільної авіації; у України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над окупованими територіями. Під час оприлюднення технічних висновків журналістам і родичам загиблих показали реконструйовані частини літака малайзійських авіаліній.

Своєю чергою, українські фахівці заявили, що авіаційні влади перевиконала рекомендацію і встановила межу в 10 кілометрів.

Раніше один з авторів доповіді Bellingcat щодо розслідування причетності російських військових до знищення малазійського Boeing MH17 Деніел Ромейн піддав сумніву той факт, що зенітну установку "Бук" могли відправити на Донбас без відома президента РФ Володимира Путіна.

Варто відзначити, що Міністерство оборони Росії сфабрикувало свідчення про катастрофу MH17. До такого висновку прийшла команда міжнародних розслідувачів Bellingcat, проаналізувавши свідчення російського відомства. Команда детально вивчила всю інформацію, представлену на брифінгу кілька років тому, і продемонструвала, що основні заяви Міноборони (зокрема, заяви про супутникові знімки і пересувні установки "Бук") не відповідають дійсності.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: