Рада створила ТСК для розслідування законності зміни власників телеканалів і забезпечення протидії пропаганді РФ

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Зокрема, комісія має з’ясувати джерела виплати та надходження коштів під час зміни власників NewsOne, ZIK та "112 Україна".

Верховна Рада створила Тимчасову слідчу комісію з розслідування джерел виплати та надходження коштів під час зміни власників телеканалів та забезпечення протидії інформаційному впливу Російської Федерації.

За відповідне рішення проголосували 278 народних депутатів України.

Згідно з постановою, головою ТСК обрано народну депутатку Ольгу Василевську-Смаглюк (фракція "Слуга народу"), заступником голови ТСК - нардепку Олександру Устінову (фракція "Голос"). Членами комісії стали Олександр Ткаченко, Сергій Швець, Святослав Юраш (фракція "Слуга народу"), Нестора Шуфрича ("Опозиційна платформа - За життя").

Як зазначається у документі, метою ТСК є недопущення монополізації у сфері інформаційного ринку та ринку телевізійного мовлення, обмеження впливу Російської Федерації на інформаційний простір та протидії загрозам національній безпеці у сфері інформаційного простору.

"Серед основних завдань ТСК є проведення комплексної перевірки обставин придбання, джерел виплати та надходження коштів під час зміни власників телеканалів NewsOne, "112 Україна", ZIK; дослідження щодо встановлення осіб, які прямо чи опосередковано брали участь у процесі зміни власників вказаних телеканалів, є бенефіціарними власниками, впливають на редакційну політику телеканалів; проведення перевірки відомостей щодо систематичного розповсюдження окремими українськими телеканалами ідей та тез, що можуть загрожувати інтересам національної безпеки, оборони та територіальної цілісності України", - вказується у постанові.

Окрім цього у документі вказано, що термін діяльності ТСК - шість місяців від дня утворення, комісія протягом цього періоду повинна надати на пленарне засідання Ради звіт про виконану роботу.

Нагадаємо, раніше Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в подовженні цифрових ліцензій ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Партнер ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Лідер ТВ". Ці регіональні компанії вели мовлення в регіональному мультиплексі МХ-5 під логотипом "112 Україна". На телеканалі назвали таке рішення Нацради "грубою атакою на свободу слова".

Після цього Нацрада подала до суду прохання анулювати ліцензію телеканалу NewsOne.

Залиште свій коментар

Вибір редакції