Стало відомо, які партії витратилися на рекламу у Facebook найбільше

Стало відомо, які партії витратилися на рекламу у Facebook найбільше

Від лютого 2020 року у соцмережі Facebook спостерігалося постійне збільшення активності використання політичної реклами.

Найбільше коштів на політичну рекламу у Facebook витратили «Українська Галицька партія», а також партії «За майбутнє» та «Європейська солідарність».

Про це повідомив аналітик громадянської мережі ОПОРА Олександр Неберикут на пресконференції.

За його словами, активну дочасну передвиборчу агітацію політичні партії та потенційні кандидати ведуть в інтернеті та соціальних мережах.

"Це не врегульовано виборчим законодавством та не контролюється як на етапі дочасної агітації, так і в межах офіційного виборчого процесу… Не всі партії однаково фіксують та декларують витрати на політичну рекламу у звітах з використання виборчих фондів", - зазначив Неберикут.

Від лютого 2020 року у соцмережі Facebook спостерігалося постійне збільшення активності використання політичної реклами. Так, у лютому в Facebook було опубліковано лише 6 тис. 417 оголошень, тоді як цей показник у серпні перевищив 20 тисяч рекламних записів. Разом з кількістю оголошень у 4 рази збільшились й витрати політичних сил на рекламу в соціальних мережах, які у серпні перевищили 400 тис. доларів.

Серед політичних партій найбільшу кількість коштів у довиборчий період інвестувала «Українська Галицька партія», витративши на політичну рекламу 28 тис. 887 доларів, а вся реклама партії таргетувалась виключно на користувачів з 3 регіонів України: Львівської, Івано-Франківської та Тернопільської областей.

Крім того, серед лідерів за використаними на рекламу у Facebook коштами є політична партія «За майбутнє», яка витратила на політичну рекламу 28 тис. 777 доларів, при чому близько 80% витрат припали на серпень. Політична реклама партії рівномірно охопила користувачів з усіх регіонів України.

Неберикут уточнив, що до трійки лідерів за витратами на рекламу у соціальних мережах увійшла також «Європейська солідарність», яка інвестувала у політичну рекламу 23 тис. 916 доларів. Політична реклама партії була націлена на користувачів з усіх регіонів, проте близько 30% переглядів реклами партії припало на Київ.
Також до десятки лідерів за витратами на рекламу в соцмережах увійшли «Партія Шарія», «Слуга народу», «Пропозиція», «Перемога Пальчевського», «Наш край» та «Голос».

Згідно зі звітом ОПОРИ, крім політичних партій, значну активність у соціальних мережах проявляли офіційні сторінки окремих політиків.

Так, від лютого Петро Порошенко інвестував 32 тис. 735 доларів у політичну рекламу в Facebook, таргетуючи її здебільшого на користувачів західної України.

Понад 30 тис. доларів витратив на політичну рекламу народний депутат від партії «Слуга народу» Микола Тищенко. Уся реклама політика демонструвалася у період з червня по липень та таргетувалася виключно на жителів столиці України.

Також до трійки лідерів за витратами на рекламу в соціальних мережах потрапив Володимир Гройсман, витративши 23 тис. 983 долари. Реклама політика таргетувалась на користувачів з усіх регіонів України.

Раніше повідомлялося, що Facebook перестане розміщувати політичну рекламу за тиждень до виборів президента в США. Водночас розміщені до 27 жовтня оголошення продовжать показувати. Facebook також видалятиме повідомлення, які переконують людей відмовитися від голосування через ризик зараження коронавірусом. Крім того, якщо кандидати заявлять про свою перемогу до публікації офіційних результатів, на їхні пости додадуть попередження про дезінформацію. 

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Новини партнерів