Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Слідство ідентифікувало 100 причетних осіб до катастрофи MH17 - ГПУ

Слідство встановлює роль кожної людини, яка причетна до авіакатастрофи.

Слідство встановило 100 людей, причетних до катастрофи MH17, збитого влітку 2014 року над Донбасом, а тепер з'ясовує роль кожного в інциденті.

Про це заявив заступник генерального прокурора України Дмитро Сторожук під час брифінгу щодо пошуку свідків авіакатастрофи малайзійського "Боїнга".

"Встановлені всі 100 людей та ідентифіковані. Одна із версій слідства полягає в тому, що деякі люди виконували певні доручення, не знаючи для чого… Роль кожної людини ще встановлюється", - наголосив він, зазначивши, що йдеться про людей, які брали участь у транспортування ЗРК "Бук", про екіпаж, який керував ним, та людей, які давали доручення і накази.

Фотогалерея В Україні для розслідування катастрофи MH17 відтворили вибух літака (4 фото)

За словами Сторожука, у зв'язку з цим у рамках слідства не оголошується питання, хто є підозрюваним або свідком цих подій.

Він також повідомив, що наразі міжнародна слідча група, яка розслідує збиття літака, просить допомогти встановити осіб "Андрія Івановича" з позивним "Оріон" та "Миколу Федоровича" із позивним "Дельфін".

"Ми встановили цих людей, але ми до кінця не знаємо, хто вони такі", - додав Сторожук.

Нагадаємо, авіакатастрофа Boeing 777 "Малайзійських авіаліній", який летів з Амстердама в Куала-Лумпур, сталася 17 липня 2014 року біля населеного пункту Грабове Донецької області. Жертвами падіння літака стали 298 осіб, серед яких 15 членів екіпажу.

14 липня Малайзія внесла до Ради Безпеки ООН проект резолюції про створення міжнародного трибуналу з розслідування падіння Boeing 777 над Донбасом. Цю ідею підтримали також Нідерланди, Україна, Австралія і Бельгія. У Кремлі ж визнали цей крок передчасним і заблокували документ.

13 жовтня 2015 року Рада Безпеки Нідерландів оприлюднила власний звіт по авіакатастрофі пасажирського лайнера Boeing 777 "Малайзійських авіаліній". Згідно з документом, літак був уражений частинами ракети 9N314M, випущеної з ПЗРК "Бук"; було встановлено, що вихідна точка запуску розташована на території близько 320 квадратних кілометрів на території східної України; Україна не дала адекватної оцінки ризику для цивільної авіації; у України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над окупованими територіями. Під час оприлюднення технічних висновків журналістам і родичам загиблих показали реконструйовані частини літака малайзійських авіаліній.

Своєю чергою, українські фахівці заявили, що авіаційні влади перевиконала рекомендацію і встановила межу в 10 кілометрів.

Раніше один з авторів доповіді Bellingcat щодо розслідування причетності російських військових до знищення малазійського Boeing MH17 Деніел Ромейн піддав сумніву той факт, що зенітну установку "Бук" могли відправити на Донбас без відома президента РФ Володимира Путіна.

Варто відзначити, що Міністерство оборони Росії сфабрикувало свідчення про катастрофу MH17. Такого висновку дійшла команда міжнародних розслідувачів Bellingcat, проаналізувавши свідчення російського відомства. Команда детально вивчила всю інформацію, представлену на брифінгу кілька років тому, і продемонструвала, що основні заяви Міноборони (зокрема, заяви про супутникові знімки і пересувні установки "Бук") не відповідають дійсності.

Залиште свій коментар

Вибір редакції