ВВС видалила скандальну статтю, через яку Порошенко подав на видання до суду

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У матеріалі ЗМІ повідомлялося, що нібито перша зустріч президентів України та США була організована за щонайменше 400 тисяч доларів.

Служба BBC прибрала з сайту статтю про першу зустріч із президентом США Дональдом Трампом, через яку президент України Петро Порошенко подав на видання до суду за наклеп.

Про це з посиланням на прес-службу BBC пише "Громадське".

"Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату", - йдеться у повідомленні.

Як наголосили у службі, видання "діяло в інтересах суспільства і будуть продовжувати захищати цю справу".

Нагадаємо, в статті ВВС йшлося про те, що зустріч президентів США Дональда Трампа та України Петра Порошенка в червні 2017 року була організована за великі гроші. В розслідуванні ВВС з посиланням на джерела повідомлялося, що спочатку зустріч Порошенка й Трампа планувалася короткою. Київ хотів більше часу на переговори. Тому, мовляв, підключили неофіційні канали – вийшли на адвоката Трампа Майкла Коена, який за своє сприяння в проведенні розширених переговорів нібито отримав від 400 до 600 тисяч доларів. 

Адміністрація президента України назвала цю інформацію фейком. В Адміністрації наголосили, що зустріч була організована винятково дипломатичними шляхами, зокрема за допомогою посольства України в США. У Порошенка вимагають опублікувати спростування інформації.

7 лютого суд у Лондоні почав розглядати позов Порошенка про наклеп проти ВВС. Суддя визнав матеріал однобоким.

Залиште свій коментар

Вибір редакції