Знизити ціну квитків на літак, підвищити швидкість транспорту та зменшити аварійність: що хоче зробити Мінінфраструктури за 5 років

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Активно планується розвивати і водний транспорт.

Міністерство інфраструктури України за п’ять років планує знизити відсоток транспортних аварій, підвищити швидкість пересування, а також активно розвивати водну інфраструктуру.

Про це йдеться в оприлюдненій програмі дій Кабміну.

Загалом, Міністерство визначило для себе п’ять основних цілей:

  • Українські пасажири та вантажовідправники мають доступ до якісної, безпечної залізниці
  • Українці витрачають менше часу на дорогу автомобільним транспортом та мають менші ризики потрапити в ДТП
  • Український пасажир та бізнес має доступ до водного транспорту (перевезень річкою та морем)
  • Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом
  • Українці мають доступ до якісної поштової послуги

Залізничний транспорт

Показниками ефективності у галузі залізничного транспорту стане зменшення аварійності на 30% та зростання швидкості пересування поїздами на 10%.

Мінінфраструктури планує створити конкурентний ринок залізничних перевезень та розділити "Укрзалізницю" на три структури – оператора залізничної інфраструктури, оператора вантажних перевезень і оператора пасажирських перевезень. Також зазначається, що загалом компанія стане публічною і вперше розмістить свої акції на міжнародних біржах.

"Значна увага буде приділена комфорту громадян — будуть впроваджені системи управління якістю пасажирських перевезень та моніторинг їх виконання відповідно до стандартів Європейського Союзу", - йдеться у програмі дій.

Також планується оновити 200 одиниць рухомого складу, 10 потягів "Інтерсіті", 800 пасажирських вагонів та відремонтувати 5000 кілометрів рейок. Що стосується залізничних вокзалів, то Мінінфраструктури хоче використати механізм державно-приватного партнерства для покращення станів Центрального залізничного вокзалу у Києві, та вокзалів у Миколаєві та Запоріжжі.

Автотранспорт

На українських дорогах Міністерство має аналогічні показники ефективності: зменшення аварійності на 30% та зростання швидкості пересування на 10%.

За 5 років планується відремонтувати 24 тисячі кілометрів доріг. Пріоритетом у роботі стануть дороги державного значення для підвищення безпеки руху на них. Також буде запроваджено ефективну систему контролю їх будівництва і якісного утримання.

Окремо Мініфраструктури планує запустити електронні системи габаритно-вагового контролю Weigh-in-Motion (зважування у русі), які стежитимуть за перевантаженням на дорогах. Ще однією ідеєю Міністерства стане запуск перших в Україні проєктів платних, концесійних доріг.

Водний транспорт

Міністерство інфраструктури прагне активно розвивати водний транспорт, зокрема збільшити пасажиропотік щонайменше удвічі (до 38 тисяч) та активно нарощувати вантажні перевезення – на 10% морем та удвічі внутрішніми річками.

"Основну увагу буде приділено створенню умов для ефективного функціонування підприємств морського та річкового транспорту та портового господарства (будівництво та модернізація щонайменше 15 глибоководних причалів із допустимою осадкою від 15 метрів (на сьогодні функціонують 5 таких причалів); капітальний ремонт шлюзів)", - йдеться у програмі дій Кабміну.

Для цього планують підвищити рівень безпеки на воді, встановити єдині правила та вимоги для перевізників. На думку Мінінфраструктури, після створення конкурентного ринку рівень морського і річкового флоту зросте на 30%. 

Також у Міністерстві хочуть приділити значну увагу екологічному аспекту та забезпечити роботу національної системи невідкладної та ефективної боротьби з подіями, які призводять до забруднення моря або берегової смуги.

Авіаційний транспорт

За п’ять років активно планується розвивати і авіаційний транспорт, зокрема щодо внутрішніх перевезень. У Мінінфраструктури прагнуть збільшити аеромобільність населення на 10%, підвищити пасажиропотік на 60% та вантажопотік на 20%, а також зменшити ціну квитків до середньоєвропейських показників.

"Ми забезпечимо громадян та бізнес зручними, доступними та безпечними послугами авіаційного транспорту, з цією метою буде підтримано модернізацію регіональних аеропортів, запровадження нових внутрішніх та міжнародних рейсів, спрощення доступу на ринок послуг з наземного обслуговування. Значна увага буде приділена розвитку авіаційних сполучень за моделлю low-cost (збільшення частки авіаційних маршрутів, які виконуються за моделлю low-cost, з 38% до 63%)", - зазначається у програмі дій Кабміну.

На думку Мінінфраструктури, розвиток ринку призведе до появи нових гравців, що має знизити вартість квитків. Також значну увагу приділятимуть безпеці польотів, зокрема планується реалізувати Державну програму з безпеки польотів, відкрити представництво в ICAO (Міжнародна організація цивільної авіації) та забезпечити членство в EASA (Європейське агентство авіаційної безпеки).

Пошта

Показниками ефективності на цьому напрямку стануть підвищення доступності громадян до об’єктів пошти на 20%, а також збільшення лояльності клієнтів на 30%.

"Для забезпечення населення України якісним поштовим сервісом насамперед буде встановлено єдині правила та умови, якими регулюється надання послуг поштового зв’язку, стандарти якості для надання послуг поштового зв’язку та впроваджено системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів. Для забезпечення доступності поштових послуг у віддалених населених пунктах буде розвиватися інструмент мобільних поштових відділень: їх кількість буде збільшена в 3,8 раза (з 130 до 500 одиниць)", - йдеться у програмі дій.

Також Міністерство інфраструктури планує залучити пошту до виконання деяких фінансових операцій, що зробить більш доступними публічні сервіси для жителів віддалених населених пунктів.

Відео Жити в Києві: чи витримає інфраструктура міста тисячі охочих працювати у столиці

На 17 тисяч офіційних киян стало більше за минулий рік. Це останні дані головного управління статистики Києва. Та неофіційна цифра в рази більша. Експерти також порахували, що у столиці мешкає більше жінок - 54 відсотки, а середній вік киян - 39 років. На скільки збільшиться населення столиці за 5 років та чи витримає місто - досліджував Сніданок.

Жити в Києві: чи витримає інфраструктура міста тисячі охочих працювати у столиці

Залиште свій коментар

Вибір редакції