Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Свято американського футболу подарувало багато приємних несподіванок.

У ніч проти 4 лютого в Атланті відбувся 53-й Супербоул - гра за звання чемпіона США з американського футболу.

Переможцем Національної футбольної ліги (НФЛ) вшосте у своїй історії стала команда "Нью-Інгленд Петріотс", яка здолала у фіналі "Лос-Анджелес Реймс" з рахунком 13:3.

Фінальний поєдинок з американського футболу щоразу привертає увагу мільйонів телеглядачів з усього світу. І не лише через матч. Багато хто дивиться Супербоул, щоб насолодитися виступами популярних артистів, побачити свіжі трейлери і дорогі рекламні ролики.

Цього року головним хедлайнером шоу став гурт Maroon 5, якому допомагали репери Біг Бой і Тревіс Скотт. Традиційний гімн перед початком поєдинку виконала популярна соул-співачка Гледіс Найт.

Традиційно під час Супербоула показували тизери до очікуваних фільмів та серіалів, а також найдорожчу у світі рекламу, вартість якої сягає 5,2 мільйона доларів за 30 секунд в ефірі.

Цього сезону телеглядачі дивилися за новими тизерами: "Месники. Завершення", "Капітан Марвел", а також споглядали за трейлером до фільму про дику природу від Netflix.

У рекламних блоках більшість фанатів вразив ролик пивного бренду Bud Light. Глядачі побачили кооперацію Bud Light та "Гри Престолів". Творці реклами не лише прорекламували пиво за допомогою коротких замальовок про Середньовіччя і лицаря, а й анонсували фінальний сезон культового телесеріалу "Гра престолів", який стартує 14 квітня 2019 року.

Ще одну несподівану рекламу зробив Burger King. Компанія показала в ефірі Супербоула короткий ролик, де знаменитий художник Енді Воргол розгортає і їсть бургер. Воргол помер в 1987 році, а відео було знято за п’ять років до цього для документального арт-фільму. Burger King майже рік отримував дозвіл на використання цих кадрів.

Залиште свій коментар

Вибір редакції