
- Кількість переглядів 1693
Влада називає загибель 40 дельфінів "сумним збігом".
Розлив нафтопродуктів з японського танкера Wakashio у води Індійського океану поблизу Маврикію, який стався ще на початку серпня, досі не розслідували. Люди виходять на протести через повільну реакцію влади, а також загибель щонайменше 40 дельфінів, смерть яких пов'язують з новою екологічною катастрофою.
"Таємнича загибель" дельфінів
У п'ятницю, 28 серпня, влада заявила, що щонайменше 40 дельфінів були мертвими викинуті на берег, але поки незрозуміло, що їх вбило. Деякі експерти побоюються, що виною цьому хімічні речовини у паливі, яке забруднило океан після витіку. Екологи закликають провести розслідування, щоб з'ясувати, чи пов'язана загибель дельфінів з новою екологічною катастрофою у Маврикію.
Dead dolphins on the coast of Mauritius
— Mauritius Island (@MauritiusGuide) August 28, 2020
Saddest thing ever.... pic.twitter.com/L45MpTyC27
"Що також турбує, так це те, що ми не знаємо можливих довгострокових ефектів. Це нове мазутне паливо з низьким вмістом сірки, введене для зменшення забруднення повітря", - сказала Жаклін Созье з Товариства охорони морського середовища Маврикію журналу Naturе.
Міністр з питань рибальства Судхир Маудху заявив, що у деяких мертвих дельфінів були поранення, але він спростував повідомлення про те, що всередині них була виявлена нафта, і назвав їхню смерть "сумним збігом".
Водночас консультант з питань довкілля Суніл Доваркасінг вважає, що дельфіни або загинули від палива, або були отруєні токсичними речовинами на кораблі, який затонув в морі після того, як судно розділилося на дві частини.
Один з найбільших протестів в історії новітнього Маврикію
У суботу, 29 серпня, десятки тисяч людей вийшли на протести у столиці Маврикію Порт-Луї, невдоволені реакцією влади на витік нафти і забруднення Індійського океану. Цей інцидент став серйозним ударом по сфері туризму, адже Маврикій найбільше розраховує на приїзд відпочивальників.
Національна газета Le Mauricien назвала останні події в Маврикію "поворотним етапом в історії країни". Учасники маршу кажуть, що розливу можна було запобігти. "Цього не повинно було статися. Це повна некомпетентність. Що (уряд - ред.) робив протягом тих майже двох тижнів, коли корабель сів на мілину і ще не було відомо про розлив нафти? Нічого! Нічого!", - сказав один з протестувальників Крістіан Мерл.
Тисячі місцевих волонтерів працювали протягом декількох днів, намагаючись мінімізувати збиток катастрофи. Вони створювали імпровізовані масляні бар'єри, набиваючи тканинні мішки листям цукрової тростини і порожніми пластиковими пляшками, щоб утримати їх на плаву.
Екологи обережно переправили на берег десятки дитинчат черепах і рідкісних рослин та врятували кілька спійманих морських птахів
Нагадаємо, Танкер Wakashio, що сів на мілину поблизу Маврикію в Індійському океані і через який влада острова оголосила екологічний надзвичайний стан, розколовся на дві частини. Частину танкера затоплять в океані.