Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Донька Путіна на секретній зустрічі з вченими у Москві обговорювала генну модифікацію дітей – Bloomberg

Видання пише, що остаточне рішення щодо редагування людських генів у РФ - за Путіним.

Влітку цього року у Москві відбулася секретна зустріч російських генетиків з представниками Міністерства охорони здоров'я та іншими офіційними особами – на ній обговорювали проблему редагування ДНК людини. На зустрічі також була "спеціальна гостя з особливим доступом до Кремля", передбачувана старша донька Володимира Путіна Марія Воронцова.

Про це пише Bloomberg із посиланням на трьох учасників зустрічі, які побажали залишитись анонімними, у матеріалі "Майбутнє генної модифікації дітей може бути в руках Путіна".

Як зазнається, зустріч відбулась незабаром після гучного скандалу з китайським вченим, який заявив, що йому вперше вдалося відредагувати геном людського зародка. Після російський біохімік Денис Ребриков також заявив про намір створити "генно-модифікованих" дітей, за що був різко розкритикований науковою спільнотою.

Як пише агентство, протягом трьох годин дочка Путіна слухала генетиків, які висловлювали різні міркування про технологію редагування генів. Так, Ребриков працює із парою з повною глухотою, яка хоче аби їхня дитина не унаслідувала порушення слуху – вони просять ученого відредагувати дефектний ген після штучного запліднення.

У підсумку Воронцова виступила з формулюванням без особливої конкретики про те, що "редагування людської ДНК має бути заборонено в приватному секторі і обмежена тільки державними установами для максимального контролю", але при цьому "прогрес не можна зупинити".

Bloomberg із посиланням на неназваного високопоставленого російського чиновника пише, що остаточне рішення з огляду на чутливість питання і потенційні небезпечні наслідки може ухвалити особисто Путін.

Воронцова на запити видання не відповіла, речник Путіна Дмитро Пєсков заявив, що редагування генів – не президентське питання, а російська міністерка охорони здоров’я Вероніка Сковрцова заявила, що комітет з етики буде вивчати це питання.

Зазначимо, згідно з розслідуванням агентства Reuters, опублікованим у 2015 році, донька Путіна Марія народилась 28 квітня 1985 року та кілька разів змінювала прізвище. Зокрема брала прізвище ексчоловіка – бізнесмена з Нідерландів Йорріта Йооста Фаассена.

Воронцова навчалась у МГУ на факультеті фундаментальної медицини, який закінчила у 2011 році, потім подалась до аспірантури ендокринологічного центра МОЗ. Тоді агентство з'ясувало, що Воронцова опікується благочинною програмою для дітей з ендокринними захворюваннями.

У квітні цього року згідно з указом Путіна Воронцову включили до складу ради з реалізації федеральної програми розвитку генетичних технологій.

Раніше розслідування ВВС виявило, що Воронцова - співвласниця компанії "Номеко", що займається сучасними методами боротьби з раком. Ця компанія бере участь в реалізації найбільшого приватного інвестиційного проекту російської охорони здоров'я.

Відео Старша донька Путіна виставила на продаж пентхаус у Нідерландах