Двоє ведучих грузинського телеканалу, де облаяли Путіна, заявили про відставку в прямому ефірі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Випуск новин, які і мали провести ведучі, перервали.

Ведучі головного інформаційного випуску грузинської телекомпанії Rustavi 2 заявили про відставку на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу.

Про це вони заявили просто в прямому ефірі під час випуску новин. 

Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі заявили, що залишають телеканал, у прямому ефірі своєї програми “Кур’єр”.

"Червоні лінії пересічені. В" Руставі 2 "почалася тотальна чистка. Це кінець і для мене, кінець такого" Руставі 2 ", який я любив і який цінували глядачі ... Я сьогодні залишаю" Руставі 2 ", але залишаю надію, що ми ще побачимось. Боротьба триває, за краще майбутнє, за вільну Грузію ", - заявив Михайло Сесішвілі.

У свою чергу його співведуча Діана Джоджуа зазначила, що боротьба за порятунок Грузії триває. "Я прощаюся з вами, побачимося в іншому просторі і на іншому каналі. Боротьба за порятунок країни триває", - заявила вона.

Після цієї заяви ведучих інформаційний випуск програми "Кур'єр" був перерваний.

За кілька годин до цього новий генеральний директор Rustavi 2 Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії, зокрема Георгія Габунії, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна.

Звільнення спровокували заяви критиків про те, що новий власник раніше опозиційного телеканалу Кібар Халваші тісно пов’язаний із чинною владою, і що його дії є спробою адміністрації придушити політичне інакомислення в ЗМІ напередодні парламентських виборів, запланованих на наступний рік.

У липні Європейський суд з прав людини ухвалив, що Rustavi 2 був незаконно відібраний у колишнього власника — бізнесмена Кібара Халваші. У серпні підприємець заявив, що канал накопичив значні борги і буде проданий.

Колишній генеральний директор Rustavi 2 Ніка Гварамія негайно заявив, що єдиним покупцем, швидше за все, стане голова владної партії “Грузинська мрія” мільярдер Бідзіна Іванішвілі. В опозиційних колах висловлюється побоювання, що Москва спробує встановити контроль над телекомпанією для посилення впливу на зовнішню і внутрішню політику країни.

Відео Ведучий грузинського телеканалу "Руставі-2" вилаяв Путіна у прямому ефірі

Георгій Габунія використав цілий спектр нецензурної лексики. Одразу після цього під будівлею "Руставі-2" з вимогою закрити канал зібралися кілька десятків місцевих. З метою безпеки там тимчасово припинили мовлення. Генеральний директор "Руставі-2" заявив, ставлення ведучого до російського президента поділяє, однак нецензурну лексику в ефірі вважає неприпустимою. Розкритикував ефір і прем'єр-міністр країни, назвавши його спробою дестабілізувати ситуацію в країні.     

Ведучий грузинського телеканалу "Руставі-2" вилаяв Путіна у прямому ефірі

Залиште свій коментар

Вибір редакції