Facebook передала в конгрес США добірку реклами з підозрою на замовлення з РФ

Один з комітетом розгляне, як "ці повідомлення могли бути спрямовані на певну групу виборців".

Facebook передала добірку з 3 тис. рекламних повідомлень, нібито розміщених Росією, комітет з розвідки палати представників конгресу США, повідомив головний демократ в комітеті Адам Шифф.

Про це повідомляє «Інтерфакс».

За словами Шиффа, комітет розгляне, як "ці повідомлення могли бути спрямовані на певну групу виборців".

Голова комітету з розвідки сенату Річард Берр заявив, що "не буде заперечувати проти розкриття пов'язаного з Росією контенту з соціальної мережі".

ВідеоКоманда Цукерберґа розслідує замовлення Москвою політичної реклами у Facebook

Раніше в Facebook заявили, що протягом двох років, акаунти, які діяли з Росії, купували і поширювали у соцмережі політичну рекламу. Акаунти діяли і під час президентських виборів у США.

Переважна більшість цих оголошень не стосувалися конкретно теми виборів, однак через ці акаунти поширювалися провокаційні повідомлення, що зачіпають теми ЛГБТ, імміграцію, права на зброю і т. д.

Директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що намагаючись відстежити зв'язок між можливим втручанням Москви у вибори в США і рекламними оголошеннями в Facebook, в соцмережі знайшли приблизно 470 фейкових акаунтів і сторінок, які з червня 2015 по травень 2017 років придбали близько 3 тисяч оголошень на загальну суму 100 тисяч доларів. Ці облікові записи та сторінки були пов'язані один з одним і, ймовірно, діяли з Росії.

Переважна більшість рекламних оголошень були зосереджені на посилення соціальних і політичних розбіжностей в американському суспільстві.

Раніше в Кремлі вже заявляли, що нібито не мали ніякого відношення до втручання в американські вибори через соціальні мережі.

ВідеоРосія планує заборонити використання Facebook

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: