Facebook починає зменшувати кількість політичної реклами

Facebook починає зменшувати кількість політичної реклами

Фото: pixabay.com

Раніше засновник і генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заявляв, що обмірковує шляхи щодо зменшення політичного вмісту у стрічці новин соцмережі.

Facebook заявив про наміри щодо зменшення кількості політичних новин у стрічці. 

Як зазначив засновник соцмережі Марк Цукерберг, вирішується, як саме соцмережа буде встановлювати, що є політичним вмістом. 

"Люди не хочуть, щоб політика й боротьба домінували під час користування соцмережею", — наголосив Цукерберг і додав, що компанія назавжди зупинить рекомендації груп, які займаються політичними питанням. 

За даними компанії, політичний контент зараз становить близько 6% від загального числа публікацій у соцмережі в США. Згідно з планами Facebook, першим кроком стане скорочення на цьому тижні політичного контенту для жителів Канади, Бразилії та Індонезії. Подібні дії щодо американських користувачів будуть введені через кілька тижнів.

Рекомендації політичних груп вже були призупинені до виборів президента США, проте засновник Facebook хоче це зробити перманентним на платформі. 

Нагадаємо, що Мінкультури просить YouTube закрити сторінки санкційних телеканалів. Олександр Ткаченко зазначив, що телеканали NewsOne, ZIK, "112 Україна" є частиною пропагандистської війни Росії проти України. 

День Фейсбуку: історія створення та найцікавіші факти про соцмережу

День Фейсбуку: історія створення та найцікавіші факти про соцмережу

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація