Facebook показуватиме юзерам, чи їх атакували російські "тролі"

Facebook показуватиме юзерам, чи їх атакували російські "тролі"

Фото: pixabay.com

Але він не зможе показати користувачам проплачений контент.

Facebook  працює над розробкою нового інструменту, за допомогою якого користувачі зможуть побачити, чи були вони атаковані проплаченою рекламою та повідомленнями російських тролів.

Функція запрацює вже до кінця 2018 року - пише USA Today.

"Новий інструмент, який, за твердженнями компанії Facebook, буде доступний до кінця року в меню "Довідкового центру", вперше надасть можливість користувачам дізнатися, чи були вони обдурені акаунтами, пов'язаними з Російським агентством інтернет-досліджень", - зазначається в повідомленні.

Представників Facebook змушують порахувати кількість постів з російською пропагандою

Представників Facebook змушують порахувати кількість постів з російською пропагандою

Нагадаємо, що раніше повідомлялося, що під час втручання РФ у вибори в США, майже 150 млн користувачів соціальних мереж Facebook та Instagram могли бачити проплачену політичну рекламу та публікації, поширені організацією із Санкт-Петербурга, пов'язаною з Кремлем. Тому у Facebook простежить зв'язок між російською "фабрикою тролів" і звичайними користувачами, які відзначали, коментували або ставили вподобання на цих матеріалах.

Щоправда, інструмент не матиме широких можливостей. Наприклад, він не зможе показати користувачам проплачений контент, який вони могли прочитати на сторінках своїх друзів. Крім того, користувачі не побачать повноцінних публікацій такої реклами, оскільки доступним буде тільки список заголовків.

На початку вересня керівництво Facebook заявило, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі, на яку було витрачено біля $ 100 тис. Після того, як на адресу компанії почала лунати критика, та оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами.

Ще на початку року спецслужби США заявляли, що Росія, нібито, допомагала Дональду Трампу перемогти на президентських виборах, зокрема, поширюючи в соцмережах неправдиву інформацію.

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація