Facebook заборонить створювати політичну рекламу перед виборами в США

Facebook заборонить створювати політичну рекламу перед виборами в США

Photo by Kon Karampelas on Unsplash

Соцмедійний гігант змінює правила щодо політичної реклами.

Facebook перестане розміщувати політичну рекламу за тиждень до виборів президента в США. Водночас розміщені до 27 жовтня оголошення продовжать показувати. Facebook також видалятиме повідомлення, які переконують людей відмовитися від голосування через ризик зараження коронавірусом. Крім того, якщо кандидати заявлять про свою перемогу до публікації офіційних результатів, на їхні пости додадуть попередження про дезінформацію.

Про це 3 вересня написав засновник Facebook Марк Цукерберг на своїй сторінці в соцмережі.

Часткову заборону на політичну рекламу у Facebook Цукерберг пояснив тим, що майбутні вибори не будуть "звичайними". На його думку, передвиборні перегони розділяють націю на два політичні табори, що підвищує ризик хвилювань і заворушень у США.

Також для боротьби з дезінформацією Facebook спільно з Reuters і Національною виборчою комісією створить інформаційний центр. Він надаватиме користувачам соцмережі достовірні результати виборів. У Facebook і Instagram з'являться відеоуроки про голосування через пошту.

Раніше Facebook заблокував цілу мережу, яка з Росії поширювала пропаганду у США. Спеціально для проєкту автори створили сайт, що публікував статті про втручання США у справи інших країн, корупцію та тіньові сторони капіталізму. Від лютого до серпня таких статей англійською та арабською мовами набралося більш як пів тисячі. І кілька груп у Facebook не лише самі поширювали пропагандистські матеріали, а й вербували журналістів, аби ті їх передруковували. Про підозрілу діяльність соцмережу повідомило американське ФБР — тоді акаунти заблокували. 

Республіканська партія офіційно висунула кандидатуру Трампа на президентські вибори

Республіканська партія офіційно висунула кандидатуру Трампа на президентські вибори

Повʼязані теми:

Наступна публікація