Це дозволяє отримати медичне страхування, пенсійні виплати та юридичний захист.
Гільдія кіноакторів США дозволила інфлюенсерам, які заробляють на рекламі в TikTok, Instagram, Facebook, Twitch, а також на інших популярних платформах, вступати до своїх лав.
Про це пише Dazed.
Згідно з новим погодженням Influencer Agreement, інфлюенсери можуть користуватися тими ж перевагами, що й голівудські актори. Раніше членство в організації було доступне лише для ютуб-блогерів.
"Ми хочемо мати можливість підтримати як зовнішніх, так і майбутніх членів гільдії в цій сфері та надати їм доступ до переваг професійного страхування", — говорить про співпрацю з блогерами президент організації Габріель Картерис.
Членство в гільдії дозволяє отримати медичне страхування, претендувати на пенсійні виплати та юридичний захист. На сьогодні організація представляє понад 160 тисяч артистів та професіоналів у сфері медіа.
Нагадаємо, що в Італії заблокували TikTok через самогубство дитини. За попередньою інформацією, школярка була учасницею челенджу, який передбачає удушення — затягування ременя на шиї.