Причину обвалу моста досі не з'ясували.

У місті Генуя досі розбирають уламки автомобільного мосту, що обвалився напередодні вранці під час зливи.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.Ранок.

За останніми даними, загинули щонайменше 38 осіб. Жертви трагедії - це автомобілісти, що їхали мостом, а також люди, що були під ним.

Міст Моранді, названий на честь автора, відкрили ще 1967 року. Останні два роки його ремонтували. За однією з версій, причиною падіння 200-метрового прольоту стала саме несвоєчасна реконструкція. Друга версія - в міст під час негоди вдарила блискавка.

Кусок мосту обвалився, коли на ньому був затор. Це сталося 14 серпня о десятій ранку під час сильної зливи. Мостом Моранді зазвичай рухається багато транспорту, бо він сполучає Італію з півднем Франції.

На ліквідацію трагедії італійці задіяли безліч техніки, 200 рятувальників, і десятки собак. Поряд постійно чатує гелікоптер: щойно когось знаходять - він підлітає і забирає постраждалих.

ВідеоУ Генуї продовжують розбирати уламки автомобільного мосту, що обвалився напередодні

В місті Генуя досі розбирають уламки автомобільного мосту, що обвалився напередодні вранці під час зливи. За останніми даними, загинули щонайменше 35 осіб, ще 16 поранені. Жертви трагедії - це автомобілісти, що їхали по мосту, а також люди, що були під ним. Міст Моранді, названий на честь автора, відкрили ще у 1967 році. Останні два роки його ремонтували. За однією з версій, причиною падіння 200-метрового прольоту стала саме несвоєчасна реконструкція. Друга версія - в міст під час негоди вдарила блискавка. 

У Генуї продовжують розбирати уламки автомобільного мосту, що обвалився напередодні

За кількасот метрів - польовий шпиталь. Там є кушетки і вся техніка, яка тільки потрібна, щоб реанімувати людину швидко.

Спеціально навчені собаки шукають живих людей, інші – мертвих.

Під час падіння обломки мосту зачепили склади, які були розташовані під ним.

Офіційної версії трагедії досі немає. Припускають, що це через роботи з реконструкції. В Інтернеті вирує думка, що в міст ударила блискавка. Однак європейська преса вже підняла архівні інтерв'ю італійських архітекторів, які давно радили цей міст не лагодити, а будувати новий. Його інженер Рікардо Моранді експериментував з інноваційними конструкціями, де використовував більше цементу і мінімум металу. Інший міст, який Моранді збудував у Венесуелі, весь завалився, коли в нього врізався танкер.

Наталія Гончарова

Вибір редакції