"Just do business". Суперечлива реклама Nike спричинила бум продажів та рекордну вартість акцій

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Замість масового бойкоту компанія отримала прибуток.

За період від 3 до 13 вересня продаж спортивних товарів всесвітньовідомого бренду спортивного одягу Nike збільшився на 61%, ніж за 10 попередніх днів - до початку скандальної реклами за участю відомого футболіста.

Про це у середу, 19 вересня, пише Reuters.

Бум продажів виник одразу після початку рекламної кампанії, обличчям якої став американський спортсмен та футболіст Колін Капернік. У 2016 році перед матчем він демонстративно відмовився вставати, коли зазвучав національний гімн. Своїм вчинком Капернік висловив протест проти жорстокості поліції стосовно афроамериканців та викликав обурення серед патріотичних американців.

Nike, Капернік
Reuters

Після початку рекламної кампанії за його участю, у США деяки громадяни почали влаштовувати бойкот, спалювати товари спортивного бренду та публікувати фото і відео своїх дій. 

Президент США Дональд Трамп, який 2 роки тому був дуже розлючений вчинком Каперніка, у своєму Twitter зазначав, що Nike "цілком убита гнівом та бойкотами".

Проте дослідження Thomson Reuters показало, що найбільший в світі виробник спортивного одягу продав набагато більше товарів з 3 по 13 вересня, ніж за 10-денний період до початку кампанії. Наприклад, станом на 17 вересня жіночі футболки Колін Капернік повністю розпродані.

Крім того, акції компанії досягли рекордного рівня на минулому тижні. Від моменту недовготривалого падіння, яке мало місце на початку кампанії, акції виросли на рекордні 7%. У середу, 19 вересня, вартість акцій складала 85,5 доларів.

Thomson Reuters зазначає, що і настрій з боку користувачів соціальних мереж навколо Nike значно покращився. "Нова рекламна кампанія "Just Do It" з Коліном Каперніком - це геніально... цей навмисний крок став значною ознакою сили і впевненості Nike в його позиції на ринку", - цитує видання аналітика Canaccord Genuity Каміло Ліона.

Як повідомлялось, від початку вересня у соцмережах почали стрімко набирати популярність хештеги #BoycottNike і #JustBurnIt, під якими патріотично налаштовані користувачі та консерватори викладали фото і відео того, як вони нищать продукцію компанії на знак протесту.

Залиште свій коментар

Вибір редакції