Кремль і ЦВК замовили стратегію просування виборів президента РФ в Інтернеті - ЗМІ

У Кремля і "Однокласників" вже були спільні проекти.

У Кремлі і Центральної виборчої комісії хочуть підготувати digital-стратегію президентських виборів 2018 року розповіли два джерела на телеком-ринку, високопоставлене джерело в Кремлі, співрозмовник, близький до адміністрації президента, і джерело, близьке до ЦВК.

Про це пише РБК.

Головний претендент на підготовку та реалізацію стратегії — Mail.Ru Group. "Це історія не про просування кандидатури Путіна — у нього з рейтингом і так все добре, — каже високопоставлене джерело видання в Кремлі. — Завдання полягає в залученні виборців на вибори, щоб не було проблем з низькою явкою та спекуляцій після виборів на цю тему". Враховуючи, що Mail.Ru Group належать всі (основні - ред) соцмережі в країні, вони були найбільш очевидним кандидатом на підготовку концепції, додає співрозмовник. Продукти Mail.Ru Group охоплюють понад 90% російських користувачів інтернету, йдеться у звіті компанії за 2016 рік.

Наприклад, у Кремля і "Однокласників" вже були спільні проекти. У ході "Прямої лінії " з Путіним" 15 червня користувачі "Однокласників" могли у прямому ефірі поставити питання через додаток ОК Live.

Популяризація виборів буде вестися під контролем ЦВК — 19 липня комісія оголосила творчий конкурс на створення інформаційної концепції своєї роботи. Конкурс стартував 20 липня, він завершиться 10 серпня, підсумки будуть підведені наприкінці літа, випливає з постанови ЦВК про затвердження творчого конкурсу. У концепцію Цвк входить і digital-стратегія, повідомили виданню в прес-центрі комісії. Законодавчо процедура творчого конкурсу ніяк не регламентована, тому ЦВК може визначити переможця будь-яким способом, а після цього оголосити закупівлю у єдиного постачальника і укласти контракт з переможцем компанією.

Вже переможець тендеру визначає субпідрядників, які реалізують окремі напрями, уточнює експерт. Скільки грошей з бюджету піде на реалізацію концепції Цвк, у комісії не сказали. Високопоставлене джерело в Кремлі уточнює, що вартість робіт в рамках digital-стратегії "не захмарна, менше 100 млн руб.", але для влади і компанії "це взаємовигідна історія". "Mail.Ru Group завжди лояльно ставилися до влади і розуміють, що Росія — їх основний, якщо не єдиний, ринок", — додає він. Остаточне рішення про генконсультанта по інтернет-просуванню виборів буде прийнято у вересні. "Якщо [Mail.Ru Group] напишуть хорошу стратегію, то й будуть її реалізовувати. А якщо ні, то будуть інші", — вважає джерело, близьке до адміністрації президента.

Зокрема, до реалізації digital-стратегії виборів може бути підключена і група компаній Rambler & Со, що належить Олександру Мамуту, зазначає РБК джерело на телеком-ринку. Rambler & Со може розглядатися як можливий співвиконавець стратегії з-за переходу на роботу в Кремль виконавчого директора з медіа Rambler & Со Олексія Гореславского , уточнює співрозмовник. Топ-менеджер, як розповідали джерела РБК, повинен зайняти місце заступника керівника кремлівського управління громадських проектів (УВП), яке очолює Сергій Новіков; Гореславский буде курирувати інтернет-проекти. Цільовою аудиторією digital-стратегії "будуть все ті, хто сприймає інформацію з інтернету як більш важливий і достовірне джерело, ніж інформацію від традиційних медіа", вважає співрозмовник, близький до Кремля.

На думку джерела на ринку, стратегія буде спрямована на людей віком до 50 років, оскільки вони більшою мірою орієнтовані на інтернет, ніж на телебачення. Digital-стратегія може не тільки розширити явку на виборах, але і привести на дільниці в тому числі молодь, яка не сприймає телебачення як джерело інформації, в основному отримує інформацію з інтернету і в цілому і аполітична та інертна "Після президентських виборів влада проаналізує структуру явки і зможуть сказати: результати голосування показують, що представлені всі аудиторії і Володимир Путін не просто лідер пенсіонерів, бюджетників і консерваторів, а представник всіх груп населення, в тому числі і молоді", — заявив один з експертів.

Digital-стратегія — це складова частина виборчої кампанії, що стосується роботи з аудиторією в інтернеті, у неї декількох напрямків: робота в соцмережах, робота з лідерами громадської думки в інтернеті, рекламного інструментарію, наприклад відеороликів на YouTube. За його словами, в даний час інтернетом користуються 80% населення Росії і тому без використання інтернету провести якісну виборчу кампанію не можна.

Нагадаємо, що президент РФ Володимир Путін підписав поправки до закону про вибори президента і переніс їх на річницю анексії Криму. Указ розміщено на сайті Кремля.

Згідно з документом виборців будуть включати в списки для голосування за місцем перебування на підставі заяви, а відкріпні посвідчення скасовуються на виборах всіх рівнів.

Залиште свій коментар

Наступна публікація