Кухар Путіна відхрестився від "фабрики тролів" та заперечив втручання у вибори в США

У мільярдера запевняють, що не мають жодного стосунку до "цієї структури".

Російський мільярдер Євген Пригожин, відомий як кухар президента РФ Володимира Путіна, спростував свій зв'язок з пітерською "фабрикою тролів" і відкинув звинувачення США щодо причетності до втручання у вибори президента країни 2016 року.

Про це з посиланням на представника бізнесмена пише "РБК".

"Ні компанія "Конкорд", ні інші структури, що належать бізнесменові, ніяк не пов'язані з діяльністю, спрямованою на втручання в американські вибори. Нам невідомі причини можливого введення нових санкцій з боку США. Ми також не розуміємо, який стосунок до розслідувань в офіційних інстанціях США мають фірми, що належать Євгену Пригожину", - наголосив він, назвавши звинувачення конгресу і сенату США "безпідставними".

Нагадаємо, російський опозиційний політик Олексій Навальний опублікував на своєму сайті відео про розкішне життя кухаря президента РФ Володимира Путіна Євгена Пригожина. Він був двічі судимий, але попри це зробив блискавичну кар'єру та став мільярдером і одним з найбільших державний підрядників Росії.

У жовтні 2016 року у російському місті Санкт-Петербург невідомі у масках кинули у вікно другого поверху пляшки із запальною сумішшю. На вказаному поверсі розташована редакція газети "Невські новини" Євгена Пригожина – кухаря президента РФ Володимира Путіна. Видання уточнює, що у тій самій будівлі розташований і офіс платних кремлівських ботів, який російські ЗМІ охрестили "фабрикою тролів".

Нещодавно російське видання РБК опублікувало розслідування про причетність так званої "фабрики тролів" з Санкт-Петербурга до втручання в американські вибори – журналістам вдалося знайти та підтвердити причетність кремлівських ботів мінімум до 120 спільнот і тематичних акаунтів у соціальних мережах.

Один зі співробітників "фабрики" розповів журналістам, що завданням ботів була не передвиборча гонка в США, а створення акаунтів і проведення флешмобів, які будуть підхоплювати великі ЗМІ і ключові медіаперсони.

Під егідою одного з ресурсів тролів – BlackMattersUS – були проведені нібито близько 10 акцій в США, стверджує співрозмовник РБК, знайомий з діяльністю "фабрики". Американці, які брали участь у роботі BlackMattersUS, не знали, що за організацією стоять "тролі", запевняють на "фабриці". Боти використовували таргетинг і списувалися з місцевими активістами та просили їх посприяти у проведенні протестів. Один з них – пікет у місті Шарлотт - відбувся за два тижні до виборів в США.

Залиште свій коментар

Наступна публікація