Мати хлопчика зі скандальної реклами H&M не бачить у ній расизму

Проблема, на її думку, криється у способі мислення.

Мати темношкірого хлопчика не бачить расизму в рекламі H&M, для якої знявся її син у худі з написом "найкрутіша мавпочка в джунглях", повідомляє Highsnobiety.

Жінка пояснила свою позицію так: "Кожен має право на свою думку з приводу цієї ситуації. Я справді не розумію, але не тому, що не хочу, а тому що мій спосіб мислення не допускає таких думок". Вона також додала, що це було лише "одне із сотні вбрань, у яких позував мій син".  

Жінка шкодує, що реклама когось образила, проте не вважає її расистською. 

Нагадаємо, що марку H&M звинуватили в расизмі після реклами дитячої колекції, де худі з написом "Найкрутіша мавпочка в джунглях" представляла чорношкіра дитина. Після критики відома компанія видалила рекламу та вибачилась, проте деякі зірки вже заявляють, що більше не співпрацюватимуть з H&M, зокрема канадский виконавець The Weeknd.

Залиште свій коментар