Музей котів. Британці замінили всю рекламу в метро на зображення безхатніх тварин

Служба захоплення реклами громадянами викупила всі рекламні місця на одній зі станцій лондонського метро, щоб популяризувати краудфандинг.

Британська група The Citizens Advertising Takeover Service (Служба захоплення реклами громадянами, скорочено CATS) перетворила станцію Клепхем-Коммон в лондонському метро на музей з зображеннями котів.

Ідея обклеїти метро котами виникла в британців завдяки бажанню перетворити громадське місце на місце затишне й приємне, повідомляє видання Metro.

До всього, CATS вирішили популяризувати краудфандинг (добровільне об'єднання коштів великої групи людей заради спільної мети).

Так, активісти замінили 68 рекламних постерів у лондонському метро. Для цього за допомогою того ж краудфандингу вони назбирали понад 23 тисяч фунтів стерлінгів (понад 800 тисяч гривень). 

 

Been a 6-month build up and a lot of work, but our Clapham Common tube station takeover is finally LIVE! #catsnotads catsnotads.org

Фото опубликовано Daria Lanz (@darialanz)Сен 12 2016 в 4:58 PDT

Куратор проекту CATS Джеймс Тернер наголошує, що це ані реклама бренду корму для кішок, ані анонс нового серіалу.

"Люди, які стоять за цією акцією, — волонтери, що зібрали кошти на Kickstarter [майданчик для краудфандингу]. Ми хочемо, щоб люди інакше дивилися на цей світ і розуміли, що вони мають змогу його змінити".  

 

Just so cute❤️

Фото опубликовано 胡林薇 (@red_nose_linwei)Сен 12 2016 в 11:46 PDT

До слова, спочатку активісти хотіли розмістити зображення звичайних котів, але згодом їм спала на думку ідея поглибити сенс проекту. Тому вони розмістили фотографії тваринок, що мешкають в притулку.

Між іншим, зірка стрічки "Один вдома" Маколей Калкін також відзначився "співпрацею" з тваринами. Так, нещодавно він знявся у рекламі британського сайту. Для цього акторові перед камерою довелося позувати разом із милими звірятами.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: