МЗС РФ огризнулося на німецьку пресу після викриття російських пропагандистів

Дипломатам не сподобалося, як Die Welt охарактеризувала RT Deutsch і Sputnik.

Російське міністерство закордонних справ розкритикувало німецькі ЗМІ після того, як Die Welt назвала діяльність німецьких редакцій російського телеканалу Russia Today і інформагентства Sputnik "примітивною проросійської державною пропагандою", а не журналістикою. Тоді ж авторитетне видання закликало до бойкоту російських медіа.

"У зв'язку з цим ще раз заявляємо, що журналісти RT Deutsch і Sputnik мають офіційну акредитацію в ФРН і здійснюють свою професійну діяльність в суворій відповідності до законодавства. Їх робота в Німеччині абсолютно законна і легітимна, претензій до них з боку влади не надходило", - наголошується в повідомленні МЗС РФ, яке розміщене під грифом "спростування".

Водночас офіційні особи з дипломатичного відомства докорили німецьким журналістам захистом вільних цінностей і креативною рекламою. "У свою чергу, хочемо запитати у редакції Die Welt. Чи доречно звинувачувати інші видання в журналістській профнепридатності, коли самі співробітники Die Welt пов'язані зобов'язанням "підтримувати трансатлантичний Союз і солідарність в суспільстві вільних цінностей з США"? І ще один штрих. Численні користувачі російського сегменту соцмережі Twitter звертають нашу увагу на нав'язливу рекламу російськомовної редакції німецької телерадіокомпанії Deutsche Welle: "Навколо Росії одні вороги? Тоді вам сюди. Новини без прикрас і без істерики". Вважаємо, що цей маркетинговий хід заслуговує єдино вірне визначення - "німецька пропаганда простіше простого", - заявили російські дипломати.

Раніше новий президент Франції Еммануель Макрон сказав, що співробітники російських медіа Russia Today та Sputnik - "не журналісти". Заява пролунала під час спільної прес-конференції із президентом РФ Володимиром Путіним.

ВідеоЗаступниця генсека НАТО прирівняла загрозу від Росії із тероризмом та ядерною зброєю

Залиште свій коментар

Наступна публікація