Надувний замок та дурнуваті фігурки: американці витрачають майже 50 млрд на рік на "п'яний шопінг"

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Мало хто шкодує про нетверезі витрати, адже це весело.

У США люди витрачають близько 48 млрд доларів на рік на "п'яні" покупки онлайн – найчастіше це одяг та взуття, а найпопулярніша платформа у нетверезих американців – Amazon.

Такого висновку дійшли журналісти видання The Hustle, провівши опитування серед своїх читачів.

Так, 79% опитаних зробили нетверезими хоча б одну покупку онлайн за своє життя. Опитані виданням американці витрачають на такий спонтанний шопінг в середньому $444 на рік.

Як зазначається, згідно з даними Національного інституту з боротьби із зловживанням алкоголем і алкоголізмом серед всіх мешканців США приблизно 138 млн дорослих, які п'ють. Якщо 79% з них купують що-небудь нетверезими, то ринок "п'яних" покупок в Інтернеті сягає $48,5 мільярда на рік, порахували журналісти.

Виявилось, що кількість такого шопінгу залежить від професії. Таким найчастіше грішать спортсмени, представники транспортної та паливно-енергетичної галузей – з них понад 90% людей роблять спонтанні "п'яні" покупки. При цьому лише близько 60% письменників і митців люблять займатись шопінгом нетверезими.

Більшість - 66% - людей напідпитку замовляють одяг та взуття, 47% купують фільми чи ігри, 46% - техніку, 36% - їжу, 34% - починають витрачати гроші на якісь заходи, 30% купують книги, домашнє приладдя чи вкладаються у мандрівки, 25% нетверезих покупців витрачають гроші на спорт, 12% - на косметику і лише 7% - на програмне забезпечення. 

Проте багато читачів розповіли про дивні та смішні надбання. Серед них повнорозмірний надувний казковий замок; 90 кг свіжого бамбука; один світшот на двох, фігурка Санти на унітазі; квитки на концерт Джастіна Тімберлейка і багнет часів Другої світової.

85% опитаних нарікнули, що саме онлайн-шопінг підбив їх до імпульсивних покупок, але лише 6% зізналися, що на ранок шкодували про зроблене.

"Чесно кажучи, це майже завжди якісь дурнуваті покупки, але просто веселощі переважають за тупість", - поділився своїм досвідом один з учасників опитування.

Як дізнався The Hustle, 34% опитаних назвали пиво напоєм, який призвів до "п'яної" покупки, 29% - вино, 37% - міцний алкоголь (17% - віскі, 10% - горілка, 10% - інші). Також журналісти з'сували, що люди, схильні до хмільного шопінгу, вживають приблизно вдвічі більше алкоголю, ніж ті, хто не робить цього.

Повідомляється, що середній вік учасників дослідження - 36 років, 53% з них - чоловіки, 47% - жінки. В опитуванні, яке відбувалось від 11 до 18 березня цього року, взяли участь 2 174 людини, які вживають алкоголь.

Нагадаємо, раніше дослідники розкрили особливості шопінгу по-українськи. Над покупкою одягу українці довго не роздумують, а от на вибір ноутбука може піти й місяць.

ВідеоШопінг у секонд-хендах: український, європейський та голлівудський досвід

Магазини секонд-хенду стали прибутковим бізнесом: за останні роки кількість "секондів" зросла утричі. Нині ношені речі в Україні становлять 45% від усього імпорту одягу. Та якщо для українців ношені речі - це радше спосіб зекономити, то для голлівудських "селебритіз" - можливість знайти щось ексклюзивне.

Шопінг у секонд-хендах: український, європейський та голлівудський досвід

Залиште свій коментар

Вибір редакції