"Найкрутіша мавпочка в джунглях". H&M використала чорношкіру дитину в расистській рекламі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Після критики користувачів соцмереж H&M вибачилась і видалила зображення дитини.

Шведський ритейлер H&M (Hennes & Mauritz) звинуватили в расизмі після реклами дитячої колекції, де худі з написом "Найкрутіша мавпочка в джунглях" представляла чорношкіра дитина.

Як повідомляє CNN, худі була доступна в британській і шведській версіях онлайн-магазину. Після інциденту в Twitter почали закликати до бойкоту торговельної марки.

Деякі користувачі припустили, що маркетологи, які придумали цю рекламу, були п'яні або під впливом речовин.

Після критики H&M видалила рекламу. Представник компанії сказав, що ритейлер щиро вибачається за образи і буде працювати над своєю політикою, щоб уникнути подібних проблем в подальшому.

З сайту H&M прибрали фотографію моделі, сама худі з написом про мавпочку як і раніше доступна. У дитячій колекції також є худі з принтами жирафа і тигра, їх рекламують білі діти.

Залиште свій коментар

Вибір редакції