Найуспішнішим YouTube-блогером став 9-річний хлопчик із заробітком у $30 млн: як йому це вдалося

Найуспішнішим YouTube-блогером став 9-річний хлопчик із заробітком у $30 млн: як йому це вдалося

У своєму відеоблогу Раян Каджі ділиться відгуками на нові іграшки.

Дев'ятирічний американець Раян Каджі зі штату Техас став найуспішнішим YouTube-блогером 2020 року за версією видання Forbes. Відео на його YouTube-каналі переглянули понад 12 мільярдів разів, а дохід хлопчика цьогоріч сягнув майже 30 мільйонів доларів. 

Про це йдеться в сюжеті "Сніданку з 1+1". 

 Раян має власний YouTube-канал під назвою "Ryan’s World", де здебільшого показує розпакування товарів, огляди іграшок. І звісно, основна аудиторія відео - дошкільнята.

Так, за 5 років він отримав понад сорок три мільярди переглядів на каналі. Наприклад, відео, де Раян просто бігає, збираючи пластикові яйця, набрало понад 2 мільярди переглядів і входить до шістдесяти найпопулярніших відео в історії YouTube.

Втім, канал юного мільйонера потрапив у скандал і на нього  подали скаргу до Федеральної торгової комісії США. Йдеться про те, що у хлопчика нібито багато відео без прямої позначки "Реклама". Крім того, деякі огляди замовляють продавці нездорової їжі.

Найуспішнішого дитячого ютуб-блогера Раяна Каджи звинувачують у нечесній грі

Найуспішнішого дитячого ютуб-блогера Раяна Каджи звинувачують у нечесній грі

До суду справа так  і не дійшла. Однак перевірки каналу Раяна Каджі нині тривають.

Бенджамін Берроуз, доцент журналістики Університету Невади в Лас-Вегасі, попередив, що існує небезпека того, що діти "стають жертвами впливу інших дітей". Чоловік не перший рік вивчає діяльність юних YouTube-зірок і його зацікавило явище дитячого інфлюенсера після того, як почав помічати, що після перегляду відео, його власні діти хочуть повторювати дії блогера і вимагати щодня нову іграшку.

Тоді Берроуз припустив, що, мовляв, дошкільнята, які переглядають відео, не можуть розрізнити звичайний огляд іграшки від проплаченої реклами, адже їхнє критичне мислення не розвинене. А якби така позначка стояла, батьки б такий ролик могли і не вмикати.

Нагадаємо, дитяча пісня побила рекорд Despacito та стала найпопулярнішою на YouTube. Йдеться про кліп на дитячу пісню Baby Shark, який зібрав понад сім мільярдів переглядів і встановив рекорд за кількістю переглядів на YouTube. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація