"Не хочу штовхати когось під автобус". Цукерберг назвав винних у витоку даних користувачів Facebook

Він розповів, як у Facebook дізналися про 87 мільйонів випадків витоку персональних даних.

Засновник і керівник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг не збирається провадити кадрові зміни у компнії. Він вважає себе винним у витоку даних 87 мільйонів користувачів.

Про це він розповів журналістам на конференції, передає Reuters.

"Я не хочу штовхати когось іншого під автобус через помилки, які ми зробили", - сказав Цукерберг, взявши на себе провину за багатомільйонний витік даних користувачів.

Він назвав важливим аспектом роботи уміння вчитися на своїх помилках. 

"Коли ви створюєте щось на зразок Facebook, те, чому немає аналогів в світі, будуть траплятися ситуації, в яких ви напартачили. Знаючи те, що я знаю сьогодні, очевидно, що ми повинні були зробити більше ", - додав він.

Цукерберг запенив, що не чув інформації про його ймовірну відставку. Його, як власника контрольного пакету акцій Facebook, вкрай важко позбавити повноважень, незважаючи на рішення ради директорів. Він також запевнив, що не збирається нікого звільняти. 

За його словами, компанія тепер "розширює поняття того, що називають відповідальністю". Facebook візьметься краще перевіряти компанії, які створюють власні додатки. Цукерберг також заявив, що соціальної мережі скорочуватиме список персональних даних користувачів, які будуть доступними власникам додатків.

Що стосується збільшення кількості користувачів, чиї дані було використано незаконно, то у Facebook дізналися про це через кількість осіб, які завантажили додаток для аналізу особистості. Це 270 тисяч користувачів. До цієї цифри додано кількість друзів цих людей у соцмережі.

ВідеоУ США розпочали розслідування у справі щодо витоку даних з Facebook

Про це пише агенція "Блумберг". За її джерелами, справою нині займається Федеральна торговельна комісія США. Facebook обвинувачують у порушенні умов конфіденційності користувачів. Насамперед комісію цікавлять системи захисту соцмережі. Після скандалу Facebook втратив щонайменше 60 мільярдів доларів.

У США розпочали розслідування у справі щодо витоку даних з Facebook

Варто зазначити, що компанія не зазнала значних збитків від скандалу. Великих проблем з рекламою не сталося, проте Цукерберга непокоїть факт, що користувачі невдоволені Facebook. Однак вартість акцій компанії від початку скандалу зменшилася на 16%.

Нагадаємо, кількість користувачів соцмережі Facebook, персональні дані яких без їхнього відома збирала компанія Cambridge Analytica, зросла від раніше заявлених 50 мільйонів до 87 мільйонів. 

Залиште свій коментар