Незалежні експерти не вірять, що літак з "Локомотивом" згубила помилка екіпажу

Дата публікації
Перегляди
1481
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Незалежні експерти не вірять, що літак з "Локомотивом" згубила помилка екіпажу

Фото з місця катастрофи під Ярославлем / Фото: AFP

Родичі загиблих льотчиків Як-42 та незалежні експерти не згодні, що в катастрофі під Ярославлем винні пілоти.

Родичі загиблих льотчиків Як-42, який розбився під Ярославлем, не згодні з висновками МАК про причини катастрофи. Вони оголосили про намір провести власне розслідування.

Їхня версія - несправність літака, а не помилки екіпажу. Ознайомлені з ходом розслідування незалежні експерти також сумніваються у висновках МАК, пише газета "Новые известия".

"У "чорних скриньках" положення педалей не прописується", - пояснив один з експертів. На його думку, літак міг уповільнити розбіг "з інших причин, у тому числі технічних".

ОДИН З ПІЛОТІВ ЯК-42 БУВ "ПІД КАФОМ"

За результатами офіційного розслідування, літак з хокеїстами ярославського "Локомотива" розбився з вини командира корабля або другого пілота, або їх обох. За даними МАК, екіпаж не розрахував злітних даних, один з пілотів був під дією фенобарбіталу (психотропної речовини), а хтось із пілотів (хто саме – достеменно не встановлено) помилково тиснув на гальма, що й призвело до аварії.

Висновки МАК розкритикував заслужений льотчик Росії Михайло Марков. "Літак чомусь не відривався, і через це люди почали тягнути штурвал. А висновки, навпаки, підігнали під відповідь: люди гальмували, машина не відривалася, і вони потім почали тягнути штурвал", - заявив він в інтерв'ю газеті "Взгляд".

"Я дивився плівки, написав висновок, який докорінно не вкладається в офіційну версію. Більш того, я був здивований, що зробили програму обльотів. Я запитав: а для чого ви робите програму? Для того щоб експериментальним методом підтвердити, що використання гальм погіршує динаміку розгону? А потім вони почали літати. Я сказав: "Ну зараз ви почали літати і зробите шалене відкриття, що гальма дійсно погіршують динаміку розгону". Для чого це було зроблено? Щоб покласти ще одну теку на ту чашу ваг, яка має схилитися", - вважає Марков.

Льотчик не вірить, що хтось із пілотів натискав на гальма: "Там була б досить потужна чорна смуга від основних стійок на смузі, а там, де літак 400 метрів біг по ґрунту, був би вирваний ґрунт. Але на смузі чорних смуг немає , після неї трава прим'ята".

Марков розповів, що причини катастроф часто списують на людський фактор. "Треба було шукати, треба було казати суспільству: "Хлопці, не можемо поки, шукаємо". Але поквапилися. Бог їм суддя", - прокоментував він дії слідчої комісії МАК.

Нагадаємо, літак Як-42 розбився під Ярославлем 7 вересня. Жертвами катастрофи стали 44 людини, екіпаж літака та основний склад хокейного клубу "Локомотив", який прямував на матч до Мінська.

Після падіння літака вижили лише двоє людей, однак пізніше нападник "Локомотива" Олександр Галімов помер в опіковому центрі. У живих залишився тільки бортінженер Олександр Сізов.

Читайте також:

Екіпаж Як-42 міг запобігти катастрофі, але чомусь продовжив зліт

Названі причини катастрофи "Локомотива": у крові пілота Як-42 знайшли наркотик

Інженер, який вижив у катастрофі Як-42, дав перше інтерв'ю

Стали відомі нові подробиці катастрофи Як-42 під Ярославлем

Хроніка авіакатастрофи в Росії, в якій загинув "Локомотив"

Хроніка авіакатастрофи в Росії, в якій загинув "Локомотив"

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
1481
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація