Тоді рейс з Іспанії до Німеччини ледве не став трагічним через помилку бортового комп'ютера.
В аеропорту Дюссельдорфа швидко організували персонал для допомоги родичам пасажирів зниклого з радарів Airbus A-320, який виконував рейс із Барселони. Зранку кілька десятків людей прийшли зустрічати своїх рідних, що летіли цим рейсом, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
З появою інформації про авіакатастрофу почали приїздити й інші родичі пасажирів. Вони сподівалися на оперативні повідомлення про долю тих, хто перебував на облавку.
Людей забирали до VIP-зони. З ними працювали психологи.
Найважче сприймається той факт, що літак втрачав висоту поступово, падіння тривало 8 хвилин і на борту напевно здійнялася паніка.
Через три години після катастрофи менеджмент авіакомпанії Germanwings повідомив, що напередодні літак перевіряли на летовищі Дюссельдорфа, а пілот був досвідчений.
"Він працював на нашу авіакомпанію більше десяти років і налітав шість тисяч годин на Аеробусі цієї моделі", - сказав директор Germanwings Томас Вінкельман.
За повідомленнями німецької преси, схожий випадок з літаком цього типу стався в листопаді. Тоді рейс Lufthansa з Більбао до Мюнхена почав стрімко втрачати висоту.
Як з'ясувалося згодом, вкриті кригою сенсори надсилали на бортовий комп'ютер неправильні дані. Кілька хвилин пілоти не могли зупинити падіння. І тільки коли вони вимкнули бортовий комп'ютер, їм вдалося повернути контроль над літаком.
У ці хвилини летовище Дюссельдорфа подовжує роботу в звичному режимі. Рейси і Lufthansa, і Germanwings здійснюються і далі, щоправда чимало з них із запізненнями.
Як уже повідомлялося, рідні пасажирів літака А-320 прибувають в аеропорти Барселони та Дюссельдорфа.
Кореспондент ТСН Наталія Фібріг