Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Обама особисто попереджав Цукерберга про небезпеку фейкових новин у Facebook

І американський уряд, і Цукерберг серйозно недооцінили силу фальшивих новин.

Колишній президент США Барак Обама у листопаді 2016 року особисто попереджав творця Facebook Марка Цукерберга про небезпеку фейкових новин у соцмережі.

Про це повідомило американське видання The Washington Post з посиланням на джерела, знайомі із ситуацією.

ВідеоКоманда Цукерберґа розслідує замовлення Москвою політичної реклами у Facebook

За даними співрозмовників видання, розмова між Обамою і Цукербергом відбулася на саміті Азіатсько-Тихоокеанського економічного співробітництва у Перу. Обама сказав, що якщо Facebook і уряд не втрутяться в ситуацію, вона погіршиться до наступних виборів.

Цукерберг відповів, що фейкові новини в його соцмережі є, але, на його думку, їх небагато. Ще він сказав, що легких шляхів для вирішення цієї проблеми немає.

У підсумку і американський уряд, і Цукерберг серйозно недооцінили негативний ефект фальшивих новин, пише The Washington Post.

Нагадаємо, глава соцмережі Марк Цукерберг пообіцяв передати членам конгресу США, які ведуть розслідування про втручання Росії в президентські вибори 2016 року, дані про політичну рекламу, проплаченою російськими компаніями.

У майбутньому в соцмережі вимагатимуть надавати дані про спонсорів тих, хто розміщає рекламу політичного характеру. 

Раніше у Кремлі вже заявляли, що нібито не мали ніякого стосунку до втручання в американські вибори через соціальні мережі. 

Напередодні директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що намагаючись відстежити зв'язок між можливим втручанням Москви у вибори в США і рекламними оголошеннями у Facebook, в соцмережі знайшли приблизно 470 фейкових акаунтів і сторінок, які з червня 2015 по травень 2017 років придбали близько 3 тисяч оголошень на загальну суму 100 тисяч доларів. Ці облікові записи та сторінки були пов'язані один з одним і, ймовірно, діяли з Росії.

Переважна більшість рекламних оголошень були зосереджені на посиленні соціальних і політичних розбіжностей в американському суспільстві. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції