Олігарх звільнив керівництво "Коммерсанта" за "хуліганство" в номері про вибори

Дата публікації
Перегляди
3113
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Олігарх звільнив керівництво "Коммерсанта" за "хуліганство" в номері про вибори

Алішер Усманов вперше втрутився у редакційну політику

Власник видавничого дому звільнив главреда "Коммерсант-Власть" і гендиректора холдингу. В останньому номері було надруковано фото "Хутін Пуй".

Власник російського видавничого дому "Коммерсант" Алішер Усманов оголосив про звільнення двох керівників холдингу за порушення журналістської етики.

Посад позбулися генеральний директор ЗАТ "Коммерсант-Холдинг" Андрій Галієв і головний редактор журналу "Коммерсант-Власть" Максим Ковальський.

Причиною рішення стало невдоволення бізнесмена змістом останнього номера "Власти", який був присвячений виборам до Держдуми Росії.

"Ці матеріали межують з дрібним хуліганством", - йдеться в заяві Усманова, який досі, принаймні публічно, не втручався в редакційну політику.

Він не уточнив, які саме матеріали мав на увазі, однак, за деякими припущеннями, мова йде про публікацію в журналі фотографії виборчого бюлетеня з нецензурною лайкою на адресу прем'єр-міністра Володимира Путіна у статті "Яблучний пуй".

Гендиректор видавничого дому Дем'ян Кудрявцев уже вибачився за непрофесіоналізм своїх співробітників, визнав, що "Власть" порушила "стандарти професійної журналістики" та російські закони, і також подав заяву про відставку.

"Подавши у відставку, я позначаю свою відповідальність за все, що сталося. З моєї точки зору, директор відповідає за все, що відбувається у видавничому домі", - пояснив Кудрявцев.

Останній номер журналу "Коммерсант-Власть" вийшов у понеділок, 12 грудня. Номер був присвячений виборам до Держдуми РФ 4 грудня, його головна стаття вийшла під назвою "Победа единовбросов".

Скандальне фото "Коммерсанта", яке могло викликати обурення керівництва / Фото: КоммерсантЪ
На думку російської газети "Ведомости", "хуліганством" могли визнати статтю "Яблучний Пуй", вірніше, фото, які додавалися до неї. На одному зі знімків, наприклад, зображений малюнок на асфальті, забезпечений провокаційним підписом: "Хутін Пуй".

Але головні нарікання викликало фото бюлетеня, "правильно заповненого, але визнаного недійсним". У ньому хрестик стоїть у клітинці навпроти партії "Яблуко", а зверху червоним залишено образливе послання на адресу Володимира Путіна.

The Moscow Post вважає, що вольності в матеріалах засмутили Усманова, оскільки його бізнес напряму залежить від держави: з 2000 року він є гендиректором "дочки" "Газпрому" ТОВ "Газпромінвестхолдінг".

Видання також нагадало, що, коли в 2006 році Усманов як приватна особа придбав у Бориса Березовського і Бадрі Патаркацишвілі 100% акцій ВД "Коммерсант", він пообіцяв, що не буде втручатися в редакторську політику.

Читайте також:

Олігарх Прохоров піде в президенти Росії

Пост Медведєва на Facebook став провалом: "Ви це сп'яну написали?"

Мітинг за чесні вибори у Москві зібрав 100 тисяч людей (фото, відео)

Путін заявив, що росіяни не хочуть "українського сценарію"

Наступна публікація