Оприлюднено таємну версію причин катастрофи "Булгарії": на судні були пробоїни

За даними джерел, чотири пробоїни були зафіксовані в акті позачергового огляду "Булгарії".

Причиною аварії теплохода "Булгарія" могли стати пробоїни в обшивці, отримані судном незадовго до трагедії.

Як з'ясувала газета "Московський комсомолець", чотири пробоїни були зафіксовані в акті позачергового огляду "Булгарії", проведеного Середньо-Волжською філією Російського річкового регістра 5 серпня в доці ремонтної бази флоту імені Куйбишева.

За офіційною версією слідства, корабель затонув через поганий технічний стан - несправність двигуна, систем радіосповіщення, неповного укомплектування засобами порятунку, а також у зв'язку з перевантаженням.

Про пробоїни в ув'язненні Слідчого комітету, оприлюдненому в кінці минулого тижня, не йдеться ні слова. Тим часом акт фахівців був складений в той же день, коли СК робив заяви з приводу завершення розслідування.

Як нагадує "МК", ще 26 липня, коли "Булгарія" була піднята з дня Волги, фахівці заявили, що пошкоджень обшивки, які могли б привести до краху, не виявлено. Висновок експертів свідчить про зворотне, причому, на думку фахівців, жодне з чотирьох пошкоджень не могло бути отримано в результаті підйому судна.

Як вважають експерти, пробоїни "в районі паливного танка основного запасу палива" корабель міг отримати при русі заднім ходом. "Ці ушкодження є експлуатаційними, які призвели до затоплення танка і отримання судном додаткового нахилу на правий борт", - йдеться у висновку.

За словами анонімного джерела, що передав виданню документ, маневр, який призвів до пробоїни, дизель-електрохід міг зробити в Болгарії в день трагедії.

За деякими даними, неподалік від причалу там є підводні перешкоди, куди і міг упертися теплохід. У результаті крізь ці отвори загальною площею приблизно 50-55 кв. см вода почала надходити в паливну цистерну, а звідти витікати в машинне відділення і розподілятися під обшивкою.

Як зазначив експерт, у цьому випадку достатньо було маневру при русі наліво і впливу шквалистого вітру, щоб судно лягло на правий борт і почало тонути.

Джерело вважає, що капітан і команда могли не помітити ці ушкодження, хоча повинні були виявити неполадки, регулярно заміряючи рівень води в танках і рівень підсланевих вод. Можливо, що команда просто не встигла цього зробити через короткого проміжку часу ходу від Болгар до Сюкеева.

За версією експерта, швидше за все капітан запідозрив недобре буквально в останні хвилини перед трагедією. За висновком слідства саме тому він повів судно на мілину. Зрозумівши ж, що зробити цього не встигне, капітан зробив лівий розворот на вітер, чим погіршив ситуацію - судно почало швидко тонути.

Як впевнене джерело, фатальні пробоїни судно отримало саме в останньому рейсі. В іншому випадку трагедія сталася б раніше. Абсолютно точно, пробоїни також не були отримані при підйомі судна з дна річки, оскільки вони абсолютно іншої якості, переконаний експерт.

Читайте також:

Катастрофа "Булгарії": водолази розповіли, як люди боролися за життя

Більшість жертв "Булгарії" загинули через рятувальні жилети

Стало відомо, як капітан "Булгарії" намагався врятувати теплохід

ВідеоНаслідки катастрофи "Булгарії"

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: