Пасажирський лайнер не зміг приземлитися через відсутність диспетчера

Літак не зміг здійснити посадку, бо у вишці контролю за польотами не виявилося жодного диспетчера

Літак ірландської бюджетної авіакомпанії Ryanair з Лондону, не зміг приземлитися в аеропорту німецького Лейпцига через відсутність диспетчера на своєму робочому місці і змушений був летіти до іншого аеропорту, повідомляє газета Frankfurter Rundschau.

7 березня літак Ryanair з майже 300 пасажирами на борту мав приземлитися в аеропорту Лейпциг-Альтенбург і вилетіти до Лондона. Однак він не зміг здійснити посадку, бо у вишці контролю за польотами не виявилося жодного диспетчера, з ким би він міг зв'язатися. Літак був змушений летіти в берлінський аеропорт Шенефельд, де благополучно приземлився за 30 хвилин.

У результаті пасажири, які очікували посадки в Альтенбург, були відвезені на автобусах в Берлін, а ті, хто прибули в Берлін - відвезені в Альтенбург.

Літак не став приземлятися в іншому прилеглому аеропорту Лейпциг-Галле, тому що бюджетні рейси Ryanair направляються звичайно тільки в ті аеропорти, до яких вони приписані.

Причиною події стала плутанина в плануванні графіка робочих змін диспетчерів, повідомив Маркус Асмуссен (Markus Asmussen), регіональний менеджер компанії Tower Company, дочірньої компанії авіадиспетчерської служби Німеччини.

"У нас ще ніколи не траплялося нічого подібного", - заявив Асмуссен.

Проводиться внутрішнє розслідування причин збою в роботі диспетчерів.

Читайте також:

Через кризу у літаках з’являться стоячі місця

У літака ірландської авіакомпанії Ryanair в небі відмовив двигун

ЄС дозволив пасажирам авіарейсів користуватися мобільниками

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: