Ресторани в літаках і розпродаж подушок: авіаперевізники вдаються до хитрощів, щоб не збанкрутувати

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Ресторани в літаках і розпродаж подушок: авіаперевізники вдаються до хитрощів, щоб не збанкрутувати

pixabay.com

Галузь, яка найбільше страждає через карантинні обмеження, найбільше чекає на вакцинацію і масове тестування.

Авіаіндустрія — серед тих галузей, які зазнають найбільших збитків через пандемію, тож щоб изалишитися на плаву і хоча б якось отримувати дохід, знаходить нестандартні для себе заробітки. 

Про це йдеться в сюжеті ТСН.12.00.

Вже з грудня потрапити на рейси п’яти великих світових авіакомпаній можна буде лише з негативним тестом на коронавірус. Пасажирам треба буде внести результат аналізу у спеціальний мобільний застосунок, а той створить код, без якого на літак просто не пустять.

Від пілота до кухаря — 20 років польотів на малайзійських авіалініях не вберегли Азріма від скорочення. Чоловік порадився з родиною і, замість чекати на роботу вдома, відкрив власний бізнес. Від звичної форми пілота не відмовився, тож готує і пригощає вбраний, як капітан. Відвідувачам це подобається, заходять навіть колишні колеги. "Ми щойно з офісу й подумали, що хочемо приїхати, підтримати нашого капітана", — каже колишня співробітниця.

На літак - лише з негативним тестом: що роблять перевізники, аби залишитися на плаву

На літак - лише з негативним тестом: що роблять перевізники, аби залишитися на плаву

Разом з Азрімом його авіакомпанія звільнила понад дві тисячі людей. Масові скорочення персоналу — це вимушений крок, на який ідуть авіакомпанії в усьому світі. Наприклад, британські авіалінії звільняють майже третину персоналу, зокрема, тисячу кваліфікованих пілотів. Аби утримати бізнес на плаву, компанії доводиться виставляти на аукціони майно. Улітку розпродували картини, на 17 полотнах заробили понад 2 мільйони фунтів. Нині ж пропонують клієнтам лоти з авіарейсів — кришталь і порцеляна, халати і подушки, візочки для їжі та рушники — продукція спричинила в Інтернеті справжній ажіотаж.

А от у синґапурського перевізника більшість лайнерів змушена стояти на летовищах через закриті кордони, тож у двох із них вирішили робити ресторани. Відвідувачі проходять температурний контроль, місця для них виділяють на відстані. "У нас сьогодні два літаки, загалом зібралося  дев’ять сотень людей. Якщо ви в економ-класі, у вас є чудовий обід чи вечеря з трьох страв. І, звісно, в першому класі в нас хороший вибір кав’яру та традиційних шашличків, і ще кілька страв, зокрема, десерт та сир", — розповідає шеф-кухар авіалініїв.

Та, схоже, жодні розпродажі чи аукціони таки не зможуть уберегти авіакомпанії від шалених збитків, бо надто вже неймовірна різниця між заробітками і втратами. Якщо перші рахуються на мільйони, то другі — на сотні мільярдів. Через пандемію та скасовані рейси світові перевізники цього року втратять 118 мільярдів доларів, і ще майже сорок — наступного. Тож чи не єдина надія для галузі — масове тестування на коронавірус і вакцинація.

Наступна публікація