Росіянин успішно "втрутився" у вибори Нової Зеландії: кумедна рекламна кампанія в рази підвищила явку

Росіянин успішно "втрутився" у вибори Нової Зеландії: кумедна рекламна кампанія в рази підвищила явку

Цього року проголосувала рекордна кількість новозеландців за кордоном.

"Росія" та "втручання у вибори" — асоціація, відома у всьому світі. У новій Зеландії її використали для рекламної кампанії і спричинили фурор. Позапартійна ініціатива Every Kiwi Vote Counts звернулася до креативників із завданням переконати приблизно мільйон новозеландців, які живуть за кордоном, проголосувати на виборах. 

Ініціатор Every Kiwi Vote Counts каже, що для пробудження людей потрібно було щось провокативне. Так з'явився образ росіянина Віктора, який закликав людей "втрутитися" у вибори у період реєстрації на вибори та голосування. Ролики з ним з'являлися у соцмережах, з Віктором встановлювали білборди у місцях за кордоном, де мешкає багато новозеландців, також із ним виходили матеріали у відомих виданнях. Кампанія з росіянином не лише закликала голосувати, а й розповідала, що проголосувати можна онлайн.

Як наслідок, цього року на виборах проголосувала рекордна кількість новозеландців за кордоном. Показник підстрибнув з 24% до 50%.

Нагадаємо, прем'єр-міністерка Нової Зеландії Джасінда Ардерн виграла вибори і йде другий термін, що частково зумовлено її всесвітньо визнаними успіхами у боротьбі з пандемією коронавірусу.

Повʼязані теми:

Наступна публікація