Російські льотчики відмовилися гарантувати безпеку польотів

Пілоти вважають, що російський авіапром доведений до межі, і якщо нічого не зміниться, далі послідують авіакатастрофи з людськими жертвами.

Ситуація з безпекою пасажирських авіаперевезень і зі станом російського авіапрому дійшла до критичної межі, після якої - неминучі катастрофи з людськими жертвами.

Про це заявили декілька льотчиків найбільшої російської авіакомпанії.

За словами пілотів, у всьому російському авіапарку літають лише шість далекомагістральних вітчизняних літаків "Іл-96-300". При цьому дані літаки, як стверджують льотчики, на порядок безпечніше "старих" Boeing і Airbus, які використовують в Росії.

У Росії до польоту допускають літаки, що мають до 20 неполадок, "які не впливають на безпеку", оскільки довго доводиться чекати запчастин.

Крім того, за словами пілотів, практично зруйнована система підготовки пілотів. Другим пілотом на Boeing садять тих, хто тільки-но закінчив льотне училище, тоді, як раніше на лайнери допускалися тільки пілоти 1 класу. Зараз вже близько півроку градацію на класи скасували.

Більша увага приділяється вивченню англійської мови, ніж льотної справи, а професійне навчання зведене до самопідготовки - льотчикові видаються диски, за якими він вчиться самостійно.

Зокрема, як розповідають пілоти, це пов'язано з небажанням зараховувати навчання льотчика в норму робочого часу. Норми також весь час переглядаються у бік збільшення. Вони вже досягли 80 годин, а в планах міністерства транспорту збільшити їх до 90 годин.

Льотчики розповіли, що півроку тому екіпаж Airbus, що вилетів з "Шереметьєво", просто заснув у польоті. Літак ішов на автопілоті, поки диспетчери кричали, намагаючись розбудити льотчиків. І це не призвело до перегляду норм.

За словами пілотів, хоча страйки на транспорті заборонені, у командира залишилося невід'ємне право відмовитися від польоту, якщо він не впевнений у безпеці польоту з тих чи інших причин. Вони стверджують, що реальною є ситуація, коли майже всі льотчики разом не приймуть рішення на виліт.

Нагадаємо, два місяці тому 74 льотчика "Аерофлоту" написали командиру льотного загону лайнерів Boeing 767 і в прокуратуру заяви з проханням не ставити їх на довгі маршрути, - до Владивостока, Петропавловськ-Камчатського, Південно-Сахалінська і Сеулу "в мінімальному складі екіпажу", тому що вони не можуть "забезпечувати необхідний рівень безпеки".

Читайте також:

Масштабний страйк пілотів у Швеції заблокував 23 тисячі пасажирів

Росія відправила надзвукові бомбардувальники в унікальний політ

У Росії припинені польоти Як-130

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: