Російські тролі підштовхнули британців голосувати за вихід з Євросоюзу - CNN

Видання знайшло у Твітері акаунти, які нав’язували британцям Brexit.

У червні 2016 року низка акаунтів Twitter, пов'язаних з армією російських тролів, розмістила десятки повідомлень щодо підтримки Brexit у день проведення референдуму.

Як повідомляє CNN, що провів власне розслідування, знущальні твіти супроводжувались популярними хештегами та висловлювали зневагу щодо наслідків Brexit.

У повідомленнях також висміювали тодішнього прем’єр-міністра Великої Британії Девіда Кемерона, який виступав за те, щоб його країна залишилась в ЄС.

Облікові записи, виявлені CNN, були серед понад 2 700 акаунтів, які Twitter передав Комітету палати представників США в рамках розслідування втручання Росії в американські вибори.

ВідеоІнтернет-тролі із Росії намагалися вплинути на результат президентських виборів у США

Крім того, аналітики CNN зазначають, що кампанія, швидше за все, була короткостроковою і планувалася виключно на день голосування, щоб підштовхнути людей голосувати за Brexit.

Наприклад, обліковий запис @PeterMagLob нібито був створений у Німеччині. Спершу він писав німецькою мовою, проте в день голосування став робити по 20 твітів на годину англійською.

При цьому він використовував нейтральні хештеги: #EUref, #BrexitInOut, #BritainInOut і #BrexitOrNo. Але інформація, яку він поширював, була спрямована проти того, щоб Британія залишалась у складі ЄС.

Водночас CNN також знайшов чотири акаунти групи російських тролів, які ще на початку референдуму публікували у Twitter повідомлення, використовуючи одні й ті ж хештеги майже щосекунди, що й у день голосування.

Видання зазначило, що таких акаунтів могло бути значно більше, але Twitter не надавав інформації щодо окремих публікацій стосовно кожного з облікових записів, лише ім'я користувача та ID кожного облікового запису.

Нещодавно російське видання РБК опублікувало розслідування про причетність так званої "фабрики тролів" з Санкт-Петербурга до втручання в американські вибори – журналістам вдалося знайти та підтвердити причетність кремлівських ботів мінімум до 120 спільнот і тематичних акаунтів у соціальних мережах.

Один зі співробітників "фабрики" розповів журналістам, що завданням ботів була не передвиборча гонка в США, а створення акаунтів і проведення флешмобів, які будуть підхоплювати великі ЗМІ і ключові медіаперсони.

ВідеоРосійські інтернет-тролі спамили американців політичною рекламою у Facebook

Під егідою одного з ресурсів тролів – BlackMattersUS – були проведені нібито близько 10 акцій в США, стверджує співрозмовник РБК, знайомий з діяльністю "фабрики". Американці, які брали участь у роботі BlackMattersUS, не знали, що за організацією стоять "тролі", запевняють на "фабриці".

Боти використовували таргетинг і списувалися з місцевими активістами та просили їх посприяти у проведенні протестів. Один з них – пікет у місті Шарлотт - відбувся за два тижні до виборів в США.

На початку вересня керівництво Facebook заявило, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі, на яку було витрачено біля $ 100 тис. Після того, як на адресу компанії почала лунати критика, та оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами.

Залиште свій коментар

Наступна публікація