Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Шведський банк "звільнив" свою всесвітньо відому помічницю зі штучним інтелектом

Компанія не задоволена успіхами системи штучного інтелекту.

Шведський онлайн-банк Nordnet "звільнив" свого електронного помічника зі штучним інтелектом на ім'я Амелія. 

Про це повідомляє Business Insider.

Компанія почала користуватися послугами штучного інтелекту 2017 року. Тоді завданням Амелії було поставлено пришвидшити підключення клієнтів до банку, а згодом - збільшити задоволення клієнтів від користування послугами Nordnet.

Проте за словами керівництва компанії, Амелія не виконала жодного завдання.

"Ми спробували це для клієнтів, а вийшло, що система працює нормально, але не чудово. Тому ми вирішили сфокусуватися на інших приорітетних питаннях в рамках використання штучного інтелекту в короткостроковій перспективі", - сказав керівник банку Петер Дальгрен.

Відомо, що Амелія була створена американською компанією IPSoft. Вона вважається однією з найкращих систем штучного інтелекту у світі. Її послугами користуються компанії у багатьох країнах. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції