Смоленська трагедія: вибух на борту президентського літака міг статися ще до зіткнення із землею

На вибух у повітрі вказує чимало.

На борту польського президентського літака Ту-154М перед катастрофою, ймовірно, стався вибух, що пояснює розпад літака на дрібні уламки і значне пошкодження тіл жертв.

Про це йдеться у фільмі урядової підкомісії з розслідування Смоленської катастрофи, - пише Укрінформ.

Дуже багато чинників вказує на те, що 10 квітня 2010 року на борту урядового літака стався вибух.

Аварія приладів, що зареєстровано в останніх секундах польоту, цілковита втрата енергопостачання перед першим контактом із землею, розташування уламків літака, специфічний характер ушкоджень тіл, аеродинамічні дослідження, сила, з якою одна із дверей літак була вбита у землю - ці та багато інших фактів вимагали від комісії сприйняти версію вибуху як цілком реальну.

Щоб підтвердити версію про вибух, було проведено ряд експериментів різних вибухових матеріалів. В результаті проведених експериментів можна сказати, що найбільш ймовірною причиною вибуху був термобаричний заряд, який призвів до сильної вибухової хвилі, яка на своєму шляху знищувала перешкоди - розривала корпус літака, викидала назовні тіла жертв і зривала з них одяг.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року в Росії розбився літак ТУ-154М. На його борту були 96 людей – всі вони загинули. Серед них – президент Польщі Лех Качинський і чимало високопосадовців. Всі вони летіли на жалобні заходи з нагоди річниці розстрілу польських офіцерів у Катинському лісі. Варшава тоді звинувачувала в авіакатастрофі двох російських диспетчерів.

У жовтні 2016 року комісія з розслідування Смоленської трагедії встановила, що на тілах деяких жертв були виявлені сліди вогню. Однак це не можна пояснити пожежею, яка виникла на місці катастрофи.

Польща виходить на марш пам'яті: у країні згадують жертв Смоленської трагедії

Польські слідчі висунули нову версію катастрофи президентського літака під Смоленськом

Слідчі, які вже рік заново вивчають причини смоленської катастрофи, дійшли висновку, що літак почав розпадатися на висоті 900 метрів і губити свої частини ще у повітрі - до зіткнення із сумнозвісною березою, як заявляли у попередніх комісіях розслідування трагедії.

 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: