"Так більше тривати не може". H&M у гонитві за популярністю змінює концепцію магазинів

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Акції компанії втратили майже дві третини вартості за останніх три роки.

Коли ви заходите в один з магазинів H&M, ви вже знаєте, що побачите: переповнені стелажі з майками, брюками і спідницями, спартанська обстановка, а іноді - повний хаос на полицях. Топ-менеджери H&M кажуть, що так більше тривати не може. Продажі сповільнюються вже не перший рік, акції компанії втратили майже дві третини вартості від 2015 року, а моторніші конкуренти швидше адаптуються до нових умов ринку, пише Reuters.

Наразі мережа тестує нову концепцію в пілотному магазині в рідному місті бренду - шведському Стокгольмі. Нова концепція символізує розрив з минулим і частково копіює тактику, випробувану конкурентами для залучення покупців.

Розташований в престижному районі Карлаплан шведської столиці магазин пропонує більш вузький вибір одягу на просторих полицях і столах. Товар розсортований за колірною гамою. У магазині відвідувачам також пропонують еспресо і проводять закриті заходи за запрошеннями.

H&M, нова концепція 2

"Ми повинні підвищити загальний рівень якості: менше товарів в магазині, більш приємне його представлення", - сказав онук засновника H&M і діючий глава компанії Карл-Йохан Перссон.

Контрольний пакет акцій належить родині Перссон, і в січні цього року керівництво нарешті визнало наявність у компанії проблем з фірмовими магазинами, які становлять основну частину бізнесу.

"Після розмови з нашими покупцями, ми захотіли створити більш теплу і персональну обстановку", - сказала глава інноваційного аналітичного центру H&M Анна Тіллберг, яка займається розробкою нової концепції.

H&M, нова концепція 3

Компанія повідомила у лютому, що, за її прогнозами, продажі в магазинах, які були відкриті рік тому і більше, повернуться до зростання у 2019 році. Крім нової концепції магазинів H&M також планує адаптувати лінійки одягу під місцеві смаки і переваги.

Бренд H&M був заснований в Швеції в 1947 році. Зараз мережа H&M налічує більш, ніж 4800 магазинів в 64 країнах світу. 

Нагадаємо, 18 серпня в Україні відкрився перший магазин всесвітньо відомого бренду H&M. Він розташований в ТРЦ Lavina Mall на околиці Києва.

Залиште свій коментар

Вибір редакції