Twitter забороняє будь-яку політичну рекламу на своїй платформі. У Facebook проти подібного

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Цукерберг вважає, що приватні компанії не мають цензурувати політиків та новини.

Компанія Twitter припинить просування політичної реклами в усьому світі на своїй платформі через занепокоєння громадськості з приводу дезінформації політиків в соцмережах.

Про це повідомляє AFP.

Як написав генеральний директор Джек Дорсі, хоча інтернет-реклама "неймовірно потужна і дуже ефективна для комерційних рекламодавців, ця сила створює значні ризики для політики, де її можна використовувати для впливу на голосування і життя мільйонів".

Схоже, що соціальна мережа Facebook не збирається може наслідувати приклад Twitter, оскільки генеральний директор Марк Цукерберг дотримується думки, політичним діячам слід дати можливість говорити вільно, а про правдивість мають судити виборці.

"В умовах демократії я не думаю, що приватним компаніям слід піддавати цензурі політиків або новини", - заявив Цукерберг.

Своєю чергою Дорсі сказав, що нова політика Twitter, подробиці якої будуть оприлюднені наступного місяця і наберуть чинності 22 листопада, буде забороняти рекламу з політичних питань, а також кандидатів.

"Ми розглядали можливість заборонити лише рекламу кандидатів, але тоді залишаються способи обійти її", - пояснив він.

"Це не справедливо для всіх, окрім кандидатів, купувати рекламу з тих питань, які вони хочуть просувати. Тому ми теж це припиняємо".

Дорсі сказав, що компанія вжила заходів, щоб запобігти потенційним проблемам у зв’язку з цим.

Дії Twitter ідуть врозріз з політикою Facebook, яка дозволяє публікацію політичних виступів і реклами без перевірки фактів.

Цукерберг зазначає, що політична реклама не є основним джерелом доходу, але він вважає, що важливо дати кожному можливість мати голос.

За його словами, реклама важлива, приміром, для кандидатів і груп, яких не будуть висвітлювати ЗМІ. Окрім цього, важко зрозуміти, де провести межу. "Невже ми справді заблокуємо рекламу важливих політичних питань, таких як зміна клімату або розширення прав і можливостей жінок?", - сказав він.

Нагадаємо, за останні кілька років Facebook став фігурантом низки скандалів із витоком даних, зокрема у передаванні даних для Cambridge Analytica. Окрім цього, до соцмережі також були серйозні питання під час розслідування можливого втручання у вибори в США 2016 року. Все це змусило компанію переглянути свої принципи та правила та ретельніше стежити за контентом.

Як відбувається процес перегляду контенту? Хто за це відповідає? Навіщо Facebook має рецензентів по всьому світу, як бореться із неправдою та політичною "чорнухою"? ТСН.ua поспілкувався із Лукашем Хользером - Policy Manager з питань контенту і стандартів спільноти Facebook у Центрально-Східній Європі. У ексклюзивному інтерв'ю він відповів на найбільш поширені запитання про модерування соцмережі.

Відео Facebook блокуватиме дописи та контент, що пропагує расизм та тероризм

Після теракту в Новій Зеландії соцмережа заборонить будь-які прояви так званого білого націоналізму. Блокуватимуть дописи, що поширюють дискримінацію та образи інших рас, а ще ретельніше відслідковуватимуть та видалятимуть терористичний контент.  

Facebook блокуватиме дописи та контент, що пропагує расизм та тероризм

Залиште свій коментар

Вибір редакції