У Китаї заборонили рекламу розкоші

Китайські депутати заборонили "пропаганду гедонізму" і "вироблених за кордоном товарів luxury-класу", щоб не розпалювати ненависть між багатими і бідними.

У Китаї набула чинності заборона на зовнішню рекламу розкоші. Депутати вирішили, що яскраві неонові вивіски, які закликають купувати дорогі іномарки, нерухомість, одяг тощо, розпалюють ненависть між багатими і бідними.

Новий закон тепер забороняє "пропаганду гедонізму" і "вироблених за кордоном товарів luxury-класу". А заодно і використання в рекламі таких слів як "елітний", "королівський", "висококласний".

На думку психологів, прагнення бути не гіршим за інших змушує витрачатися на непотрібні, загалом, речі навіть тих, хто ледве зводить кінці з кінцями.

"Жити задорого - не в правилах нашого народу. Звичайно, за роки реформ в Китаї з'явилися кредитні картки, і разом з ними звичка витрачати більше, ніж заробляєш. Але до цього схильна, в основному, молодь. А виною всьому - проникнення до Китаю західної культури", - прокоментував фахівець з психології споживання Ма Мочао.

Більшість китайців, каже експерт, користується громадським транспортом і з вікна автобуса вони хочуть бачити народну рекламу.

Втім, проблему майнового розшарування це навряд чи вирішить: спокус у великому місті може й стане менше, але сама розкіш, звичайно, нікуди не дінеться.

Читайте також:

Розгніваний власник вщент розбив Lamborghini Gallardo

Закон дозволяє багатіям в Україні не платити податки

Журналісти знайшли супер-яхту Мєдвєдєва за 30 млн євро

В уряді Азарова нарахували рекордну кількість мільйонерів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: