У РФ прокоментували інформацію про спроби російських журналістів шпигувати за військовою базою в Великій Британії

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У посольстві зазначили, що це частина кампанії влади Великої Британії щодо перешкоджання роботи російських ЗМІ, в яку входять закриття рахунків, «причіпки контролюючих органів» і «проблеми у видачі віз».

Посольство РФ в Лондоні прокоментувало публікацію даних російських журналістів ЗМІ Великої Британії.

Про це пише РБК.

«Викликає обурення публікація персональних даних російських журналістів, включаючи особисті документи та державний реєстраційний номер їх автомобіля. Це, зокрема, ставить під загрозу безпеку російських громадян, не кажучи вже про кричуще порушення прийнятих у цивілізованих країнах норм, — йдеться в повідомленні.

У посольстві зазначили, що це частина кампанії влади Великої Британії щодо перешкоджання роботи російських ЗМІ, в яку входять закриття рахунків, «причіпки контролюючих органів» і «проблеми у видачі віз».

Прес-карта російського журналіста
Daily Mail

Заява стосується статті про журналістів «Першого каналу» газети Mail of Sunday. Там йдеться про те, що знімальна група російського каналу (названа в заголовку «командою Fake News-журналістів» - ред) була запідозрена у шпигунстві. Відповідно до публікації, 21 листопада кореспондент «Першого каналу» Тимур Сиразиев і його оператор опинилися поблизу бази 77-ї бригади армії Великої Британії в графстві Беркшир. Їх не пустили на базу, а в газеті з'явилися разом з армійською інструкцією про недопущення російських журналістів фото журналістського посвідчення Сиразиева, службової машини і її номера. 

Нагадаємо, що раніше міністр оборони Нідерландів заявила про кибервійу з Росією.

ВідеоГРУ неодноразово здійснювало кібератаки проти латвійських держорганів

Про це заявило тамтешнє бюро із питань захисту конституції. Атакувало російське ГРУ оборонний сектор, приватні компанії та ЗМІ. Шпигуни із сусідньої держави нібито використовували метод фішингу - розсилали листи, які містили шпигунську програму. 

ГРУ неодноразово здійснювало кібератаки проти латвійських держорганів

Залиште свій коментар

Вибір редакції