В Австралії на 6,7 млн доларів оштрафували компанію Apple через порушення прав споживачів

Компанії також доведеться провести додаткові тренінги для співробітників.

Федеральний суд Австралії зобов'язав компанію Apple виплатити дев'ять мільйонів австралійських доларів (близько 6,7 млн доларів США) за введення в оману споживачів щодо оплати ремонту несправностей.

Про це повідомляє Financial Review.

Справу розглядала Австралійська комісія у справах конкуренції та споживачів. За даними органу, компанія Apple змушувала користувачів своєї продукції платити за усунення збоїв у роботі смартфонів та планшетів, які ставалися після оновлення операційної системи на iOS 9 2016 року.

Планшети iPad та смартфони iPhone у деяких користувачів перестали працювати після того, як їх було оновлено. Як виявилося, оновлення мало на меті провести тестування щодо того, чи працював сканер відбитку пальця до того, як пристрій забрали з фабрики. Проте інформації про проведення такої перевірки користувачам надано не було.

Люди зверталися до третіх осіб для ремонту сканерів відбитку пальця на своєму пристрої, але після цього у них виникала "Помилка 53". 

За повідомленням Комісії, представники Apple заявляли своїм користувачам, що вони не мають права на безкоштовний ремонт або заміну пристроїв, адже попередньо користувалися послугами третіх осіб для ремонту. 

Тепер компанія зобов'язана виплатити 9 мільйонів австралійських доларів, а також провести співробітникам майстер-клас щодо вивчення прав споживачів. 

Раніше Apple звинувачували у тому, що компанія безпідставно перекладала відповідальність на користувачів щодо несправності антени на iPhone 4. Власники смартфонів мали проблеми зі зв'язком, якщо тримали їх певним чином. У компанії виробника наголошували, що тримати телефон треба інакше. 

Залиште свій коментар