В Австралії померла жінка, яка нещодавно отримала щеплення вакциною AstraZeneca: які симптоми є тривожним дзвіночком

В Австралії померла жінка, яка нещодавно отримала щеплення вакциною AstraZeneca: які симптоми є тривожним дзвіночком

Associated Press

Жінка отримала першу дозу вакциною AstraZeneca в червні.

У Південній Австралії померла 72-річна жінка, яка наприкінці червня отримала щеплення вакциною виробництва британсько-шведської компанії AstraZeneca. Попередньо, летальний випадок було спричинено тромбозом з синдромом тромбоцитопенії, який пов'язують із побічним ефектом цього препарату.

Про це пишуть The Australian9news.com.au, abc.net.au.

Відомо, що жінка отримала першу дозу вакцини 24 червня, після чого вона занедужала. 5 липня її ушпиталили до Королівської лікарні Аделаїди, де через кілька днів померла. Припускають, що смерть літньої жінки, ймовірно, могла бути пов'язана з наслідками, які, ймовірно, викликає щеплення.

"Управління терапевтичних товарів підтвердило випадок тромбозу з синдромом тромбоцитопенії (TTS) у 72-річної жінки, який ймовірно, був пов'язаний з вакциною AstraZeneca. Вона померла одразу. Ми думаємо про її сім'ю в цей дуже сумний час", - заявив прем'єр-міністр Стівен Маршалл.

За даними видань, у разі підтвердження, це буде першим смертельним результатом, пов'язаним з вакциною, в Південній Австралії від початку впровадження вакцини. Наразі немає точного підтвердження причин смерті цієї жінки, ведеться розслідування для встановлення всіх обставин. Про її смерть було повідомлено Управлінню терапевтичних товарів і коронер Південної Австралії для подальшого розслідування.

Своєю чергою лікарка Кіркпатріка додала, що на минулому тижні жінці поставили підтверджений діагноз: тромбоз з синдромом тромбоцитопенії (TTS).

"Важливо, щоб якщо ви отримали вакцину AstraZeneca, незалежно від вашого віку, якщо у вас виникнуть будь-які з цих симптомів, зверніться за допомогою до свого терапевта. Якщо ви не можете звернутися до свого терапевта і у вас є симптоми, зверніться до відділення невідкладної допомоги", - заявила вона.

Симптоми включають головний біль, який не минає зі звичайним знеболенням, біль в животі, біль в ногах, відчуття відсутності почуттів. Зазвичай, вона уточнила, що симптоми починаються приблизно з четвертого, п'ятого дня.

Нагадаємо, чоловік із Вінницької області помер невдовзі після уколу вакциною Pfizer 2 липня. Препарат вводили на підприємстві, де чоловік працював. Разом з ним того дня щеплення отримали ще 138 людей. На самопочуття ніхто з них не скаржився. Своєю чергою, компанія Pfizer/BioNTech, відреагувала на смерть, заявивши, що триває розслідування і в цьому випадку причинно-наслідковий зв'язок не встановлено.

Як відомо, причиною смерті 47-річного чоловіка попередньо називають гостру серцево-судинну недостатність на тлі ішемічної хвороби серця.

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.

Новини світу: Данія призупинила вакцинацію "АстраЗенекою" через виникнення тромбозів

Новини світу: Данія призупинила вакцинацію "АстраЗенекою" через виникнення тромбозів
Наступна публікація