Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
В Індонезії відкрили першу в країні лінію метро

Регулярний рух потягів запрацював у столиці Джакарті.

У столиці Індонезії Джакарті відкрили першу в країні лінію метро. У понеділок, 25 березня, почався регулярний рух потягів у тунелі, повідомляє NHK.

Метрополітен був створений спільно японською будівельною фірмою та індонезійської компанією. За словами президента Індонезії Джоко Відодо, перша фаза будівництва завершена на 97%. Робота над проектом закінчиться  2024 року. Будівництво обійдеться у 2,6 мільярда доларів. Крім того, у нинішньому році розпочнуть будівництво лінії протяжністю 87 кілометрів зі сходу на захід міста.

метро, індонезія, джакарта
Associated Press

Лінія метрополітену в індонезійській столиці довжиною 16 кілометрів простягається з півночі на південь міста. Вона складається з семи надземних і шести підземних станцій. Вартість проїзду складатиме 0,7 долара, але до 31 березня на честь відкриття він буде безкоштовним. Очікують, що завантаженість гілки складатиме не менше 170 тисяч осіб. За словами місцевої влади, метро дозволить розвантажити автомобільний рух в Джакарті.

"Запуск системи масового швидкісного транспорту стане частиною нової культури для Індонезії, яка покликана знижувати інтерес жителів великих міст до особистих автомобілів", - сказав Відодо, який взяв участь у відкритті.

Як повідомлялося раніше, у Києві заявили про старт будівництва двох нових станцій метрополітену "Мостицька" і "Проспект правди". Їх обіцяють відкрити через три роки та витратити на будівництво шість мільярдів гривень.

ВідеоВіталій Кличко заліз у шахту майбутнього тунелю столичного метро

Подовжити столичну зелену гілку метрополітену планують у напрямку житлового масиву Виноградар. Станції носитимуть назви "Мостицька" та "Проспект правди". На будівництво планують витратити 6 мільярдів гривень. Кінець будівництва "Мостицької" та "Проспекту правди" призначений на 30 грудня 2021 року.  

Віталій Кличко заліз у шахту майбутнього тунелю столичного метро

Залиште свій коментар

Вибір редакції