Велика Британія не відбиратиме ліцензії у пропагандистського каналу Russia Today

Питання вирішив профільний орган королівства.

Велика Британія не заборонятиме роботу у країні російського міжнародного пропагандистського каналу Russia Today.

Про це повідомляє The Telegraph.

Канал звинувачували у викривленому висвітлюванні подій з отруєння екс-розвідника Сергія Скрипаля у британському Солсбері. Через це ЗМІ могли позбавити ліцензії, проте цього робити не будуть. 

У британському органі з регулювання телебачення Ofcom заявивли, що неприйнятно ставити основну вагу у вирішенні цього питання на дії іноземних урядів і таким чином вирішувати, чи є власник "підходящим".

ВідеоУ Британії розпочали 7 розслідувань через діяльність телеканалу Russia Today

Державний медіарегулятор "Офком" звинувачує кремлівських пропагандистів в упередженому висвітленні новин про отруєного Скрипаля. Під пильну увагу потрапили новинні випуски, що виходили протягом місяця після інциденту. Якщо перевірку новини з Кремля не пройдуть, канал може втратити британську ліцензію.

У Британії розпочали 7 розслідувань через діяльність телеканалу Russia Today

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Великій Британії розпочато одразу сім розслідувань щодо російського телеканалу Russia Today (RT). 

Залиште свій коментар