Велика хмарність і турбулентність: з'явилися нові деталі падіння Boeing 737 в Індонезії

Велика хмарність і турбулентність: з'явилися нові деталі падіння Boeing 737 в Індонезії

Associated Press

У момент зльоту лайнера спостерігалися сильні опади і гроза.

Літак Boeing 737-500 авіакомпанії Sriwijaya Air, який зазнав авіакатастрофи 9 січня, під час зльоту проходив через грозовий фронт і опинився в зоні сильної турбулентності.

Про це повідомив представник місцевого Агентства метеорології, клімату і геофізики Дені Септіаді, пише Detik.

За його словами, в момент зльоту літака в радіусі 15 кілометрів була хмарність. Втім, він переконує, що "видимість становила близько 2 км, і ця умова підходить для зльоту або посадки".

"Згідно з отриманими із супутників даними, в момент зльоту в радіусі 15 км спостерігалася велика хмарність, сильні опади та гроза. Видимість становила близько 2 км, і ця умова підходить для зльоту або посадки", — сказав він.

Крім того, зі слів представника Агентства метеорології, клімату і геофізики, всі судна, які перебували в цьому районі, очевидно, відчували сильну турбулентність.

Нагадаємо, літак впав у в Яванське море в районі між островами Ланканг і Лакі, що входять до архіпелагу Серібу. Повідомляється, що уламки лайнера, фрагменти тіл і одягу загиблих пасажирів знайдені на глибині 23 метрів.

Як повідомлялося, диспетчери втратили зв'язок з пасажирським літаком Boeing 737-500 індонезійської авіакомпанії Sriwijaya Air, що виконував рейс SJ182 з індонезійської столиці Джакарти в Понтіанак.

Літак менш ніж за хвилину піднявся на висоту 3 км, але потім почав втрачати висоту і через 4 хвилини після зльоту втратив зв'язок з диспетчерами. Звичайний політ повинен був зайняти 90 хвилин. 

Екіпаж літака не подавав сигнал біди. Про трагедію стало відомо, коли лайнер зник з радарів. 

В Індонезії розбився пасажирський літак, на борту якого було 62 пасажири

В Індонезії розбився пасажирський літак, на борту якого було 62 пасажири
Наступна публікація