Австрія "зливає" державні секрети Кремлю - The Daily Beast

Зазначається, що джерелом такої "ексклюзивної інформації" стали російські спецслужби.

На Заході звинувачують Австрію у веденні прокремлівської політики. Про це повідомляє The Daily Beast.

Зазначається, що взимку 2015 року на периферії Австрії на одному із заходів ультраправої партії "Партія свободи" один чоловік поділився із місцевими жителями інформацією про реальну кількість джихадистів, які проникають у Європу разом із біженцями.

Повідомляється, що джерелом "ексклюзивної інформації" стали російські спецслужби. За словами автора, лідер ультраправої австрійської партії "Партія свободи" (FPÖ) Хайнц-Крістіан Штрахе вечеряв у пивній, де на стіні висів портрет Володимира Путіна.

ВідеоРосійські олігархи, які опинилися у "Кремлівській доповіді", разом збіднішали на мільярд доларів

За підрахунками журналістів, саме стільки вони втратили на падінні своїх акцій. Найбільше здешевшали активи голови компанії "Лукойл", очільника ради директорів Новолипецького металургійного комбінату та підприємця Сулеймана Керімова.

Російські олігархи, які опинилися у "Кремлівській доповіді", разом збіднішали на мільярд доларів

Увага акцентується на тому, що наразі Штрахе – віце-канцлер Австрії, а його прокремлівська партія контролює міністерство оборони, міністерство внутрішніх справ та міжнародних відносин за влади молодого канцлера-консерватора Себастьяна Курца.

Також повідомляється, що канцлер Німеччини Ангела Меркель застерегла Курца, що ця "Партія свободи" може заволодіти конфіденційною інформацією, якою діляться між собою західні країни та "злиє її Москві".

Своєю чергою, Курц заявив про ведення проєвропейської політики. Також він сказав, що саме Австрія стане "країною зведення мостів" між Західною і Східною Європою.

У Берліні заперечили таку заяву, проте це не перший випадок, коли Відень звинувачують у подібному.

Зокрема, в австрійській газеті Der Standard повідомляється, що співробітник австрійської розвідки стверджує, що співпраця із зарубіжними країнами зведена до мінімуму, бо іноземні розвідки "вважають їх непрофесійними".

Також зазначається, що в "ультраправому журналі  Info-Direkt, який повязаний з FPÖ, опублікували статтю, в якій стверджувалось, що США платили контрабандистам за доставку нелегальних мігрантів у Європу".

Також відомо, що журналом Info-Direkt керує австрієць - спеціаліст з реклами, який помістив на обкладинку фото президента РФ із заголовком "Хочемо такого, як Путін". Зокрема, зазначається, що Info-Direkt користується послугами хостингу в Росії.

Нагадаємо, що директори одразу трьох розвідувальних служб Росії відвідали США. За океаном двоє з них зустрілися з директором ЦРУ Майком Помпео. Зокрема, до Сполучених Штатів літали директор Служби зовнішньої розвідки Росії Сергій Наришкін (перебуває під санкціями США), директор Федеральної служби безпеки Росії Олександр Бортніков і керівник Головного управління розвідки Генштабу Збройних сил Росії Ігор Коробов. 

Залиште свій коментар